י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מצא שותף ובעט בנו

שקד נגד נתניהו: "בעט בכלה ישנה כשהייתה לו חדשה"

איילת שקד נגד רה"מ: "בעט בכלה ישנה כשהייתה לו חדשה". על הריבונות: "אין לקבל תוכנית שמכירה במדינה פלשתינית"

שקד נגד נתניהו: "בעט בכלה ישנה כשהייתה לו חדשה"
בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אחרי שמצאה את עצמה בספסלי האופוזיציה יוצאת איילת שקד למתקפה על ראש הממשלה שהשאיר אותם מחוץ לממשלה, בראיון לכתב ישראל היום, יהודה שלזינגר.

בראיון למוסף "שישבת" שיתפרסם בסוף השבוע היא אומרת: "נשארנו בחוץ כי נתניהו החליט החלטה אסטרטגית לפרק את גוש הימין, שהוביל אותו לאן שהוא נמצא, וללכת עם השמאל".

לדבריה: "הגוש הזה שמר עליו ומנע הקמה של ממשלה אחרת. אבל עכשיו, מבחינתו של נתניהו, הגוש עשה את שלו - הגוש יכול ללכת, בעיניי זו טעות פוליטית ואסטרטגית קשה. אם הוא היה רוצה אותנו בתוך הממשלה, הוא היה מנהל איתנו משא ומתן אינטנסיבי. הוא ניהל איתנו שיחה אחת וגם היא היתה בזום. זה אומר הכל".

עוד אמרה כי: "הגוש הזה הוא דבר נכון עבור הימין, השותפות של הליכוד עם הציונות הדתית והחרדים היא שותפות נכונה. הבעיה היא שברגע שיש לו כלה חדשה הוא בעט בכלה הישנה".

עוד הוסיפה כי: "נתניהו אוהב שאנחנו קטנים וחלשים. הוא מעדיף פוליטיקאים חלשים לידו. אנחנו לא חלשים. הוא מעדיף ציונות דתית חלשה.

על סוגיית הריבונות אומרת שקד:נ"תוכנית טראמפ נבנתה על ידי נתניהו. צריך לקרוא לה תוכנית נתניהו. כבר הרבה שנים, מאז נאום בר אילן, נתניהו מדבר על הקמת מדינה פלשתינית מפורזת, מצומצמת יותר מהמדינה שאולמרט ולבני דיברו עליה, אבל עדיין מדינה פלשתינית. "אסור לקבל תוכנית שמכירה במדינה פלשתינית".

בנימין נתניהו איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד