י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דיוני הוועדות הופסקו

הח"כ נדבק בקורונה; מאות עובדים התבקשו לא להגיע למשכן

לאחר שתוצאת בדיקת הקורונה של חבר הכנסת סמי אבו שחאדה, חזרה חיובית, מאות מעובדי המשכן התבקשו לא להגיע לכנסת. דיוני הוועדות נדחו

הח"כ נדבק בקורונה; מאות עובדים התבקשו לא להגיע למשכן
הכנסת צילום: Pierre Terdjman / Flash90

חבר הכנסת מסיעת בל"ד, סמי אבו שחאדה, אובחן אמש (רביעי), כחולה קורונה. אבו שחאדה שהה ביום שני האחרון בישיבת סיעתו בכנסת ובישיבת הוועדה המשותפת לחוץ וביטחון ופנים והיה גם בדיוני המליאה בכנסת. בעקבות כך, דיוני הוועדות הופסקו ו- 700 עובדי הכנסת התבקשו שלא להגיע לעבודתם בכנסת באם עבודתם אינה נדרשת.

סמי אבו שחאדה נבדק בבדיקת קורונה לאחר שנהגו אובחן כחולה בנגיף, התוצאה של בדיקתו הגיע כאמור חיובית. שחאדה אמר כי הוא חש בטוב ובשיחה לכאן חדשות אמר כי "הקורונה עדיין כאן, חשוב מאוד להישמע להוראות משרד הבריאות".

בעקבות ההודעה על אבחונו של ח"כ סמי אבו שחאדה כחולה קורונה, כינס הבוקר מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ, ישיבת הערכת מצב של כלל הגורמים המקצועיים בכנסת ובשיתופה של הגב׳ יפית יצחקי, נציגת משרד הבריאות.

בישיבה הוחלט, כי תחל חקירה אפידמיולוגית מיידת אשר תכלול שימוש במצלמות הכנסת ובהתחקות אחר כלל המקומות בהם שהה ח"כ אבו שחאדה, ולאחר קבלת תוצאות החקירה יוחלט על המשך הטיפול.

דובר הכנסת הוציא הודעה בה נכתב כי "נוכח הידבקותו של ח"כ סמי אבו שחאדה בנגיף הקורונה, הונחו הבוקר עובדי הכנסת שלא להגיע למשכן אם עבודתם אינה חיונית; כמו כן, עד לבדיקת כל ההשלכות נדחו כל ישיבות הוועדות שתוכננו להיום".

 

קורונה סמי אבו שחאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד