י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לאור הביקוש: סדנאות בת מצווה נוספות של סיון רהב-מאיר, בעברית ובאנגלית

בעקבות ההצלחה הגדולה של המחזור הראשון בסדנת בת המצווה עם סיון רהב-מאיר, נפתחה ההרשמה לסדנה השנייה לבנות דוברות עברית, בגילאי 11-13, דרך אפליקציית 'זום

לאור הביקוש: סדנאות בת מצווה נוספות של סיון רהב-מאיר, בעברית ובאנגלית
קבלת עול מצוות צילום: pixsabay

בעקבות ההצלחה הגדולה של המחזור הראשון בסדנת בת המצווה עם סיון רהב-מאיר, נפתחה ההרשמה לסדנה השנייה לבנות דוברות עברית, בגילאי 11-13, דרך אפליקציית 'זום.

הבנות משתתפות במפגש שבועי, לומדות, מקבלות משימות, משתתפות בשיחה ומכירות בנות מכל רחבי הארץ והעולם, שכולן רוצות חוויית בת מצווה משמעותית ומעצימה.

בימים אלו נפתחת גם סדנה באנגלית, לבנות דוברות אנגלית מהארץ ומחו"ל, שרוצות להשתתף במפגשים מרחוק ולקבל חוויה יהודית-ישראלית סביב בת המצווה שלהן.

סיון רהב-מאיר: "זה התחיל מבנות רבות שפנו אליי בתקופת הקורונה וסיפרו שבת המצווה שלהן התבטלה, או הפכה לקטנה מאוד. כך עלה הרעיון לעשות משהו כייפי ואחר, דרך ה'זום'. אני משתפת את הבנות בסיפורים מהחיים שלי, אנחנו רואות יחד קטעי וידאו, שואלות שאלות והן מקבלות משימות של כתיבה וחשיבה, ואפילו לומדות איך לראיין את סבא וסבתא לסרט בת מצווה אישי. במפגש האחרון הן מקבלות מתנות, עצות לדרך לחיים מדמויות נשיות משמעותיות מכל הדורות. יש לסיכום גם מפגש להורים, יחד עם חמותי מנחת ההורים זיווה מאיר, כדי לענות לשאלות של הורים סביב גיל ההתבגרות. למדנו הרבה מהסדנה הראשונה, ואנחנו שמחים לפתוח סדנה שנייה ובמקביל להציע את האפשרות גם לבנות דוברות אנגלית".

לפרטים על הסדנה בעברית (נפתחת ב-16.6)>>>

ועל הסדנה באנגלית (נפתחת ב-28.6)>>>

בת מצווה סיוון רהב מאיר זום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד