י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במשך שנים

עשרה מיליון שקלים; עובדים בכירים עקצו חברת מזון מפורסמת

המשטרה חושדת: כעשרה מיליון שקלים נעקצו מחברת מזון מוכרת ע"י כמה מעובדיה הבכירים. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה. עו"ד המייצג את אחד החשודים: "אין לו כל קשר לפרשה"

עשרה מיליון שקלים; עובדים בכירים עקצו חברת מזון מפורסמת
אילוסטרציה צילום: unsplash

במשך שנים ארוכות, הצליחו גורמים בכירים באחת מחברות המזון הגדולות והמוכרות בארץ לעקוץ סכומי כסף גדולים, כך נחשף הבוקר באתר ynet

על פי הדיווח ב- ynet, אמש (רביעי)' נעצרו כעשרה חשודים, לאחר שהמשטרה החליטה לפתוח בגל מעצרים במטרה להתקדם בחקירת הפרשה. המשטרה חושדת כי לאחר הגניבה הגדולה' שכללה הוצאות סחורה מהמחסן של החברה בסכום של כעשרה מיליון שקלים, בוצעו גם עבירות איומים כלפי גורמים בכירים בחברה.

צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה אוסר לפרט בשלב זה את זהותם של החשודים שחלקם כיהנו כעובדים בכירים באותה חברה וחלקם היו קשורים רק למעשי הגניבה עצמם ולא עסקו בתפקיד כלשהו בחברה.

עו"ד איתי בן נון המייצג את אחד החשודים מסר: "מרשי עבד בסך הכל ארבעה חודשים בחברה, וברגע שמדובר בפרשייה שמתפרסת על פני שנים, ברור שאין לו קשר ממש אליה"

עו"ד איתי זיני שמייצג חשוד נוסף אומר: "מרשי עבד בחברה האמורה תקופה קצרה כמלגזן ומכחיש באופן גורף כל קשר לגניבה בהיקף שכזה או כל מעורבות במבנה היררכי סדור ומתוחכם כפי שמייחסת המשטרה"

עו"ד נביל זינאתי, המייצג חשוד אחר בפרשה, הכחיש גם הוא את החשדות וטען כי הדברים יתבהרו בהמשך.

חברת מזון עקיצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד