י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
9,079 תלמידים ומורים בבידוד

התפשטות הקורונה: מעל 70 בתי ספר נסגרו

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בקצב מדאיג במוסדות החינוך. כ-300 תלמידים נמצאו חיוביים ואלפי תלמידים ומורים בבידוד. בית הספר בו לומדים בניו של ח"כ סמי אבו שחאדה - נסגר

התפשטות הקורונה: מעל 70 בתי ספר נסגרו
חיטוי כיתה בגימנסיה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גל ההדבקות בבתי הספר ממשיך להתפשט ובממשלה חוששים כי ייאלצו לסגור את כלל מערכת החינוך. מהבוקר נסגרו עוד 21 בתי ספר וגני ילדים ברחבי הארץ, כולם בעקבות גילוי מורים, גננות או תלמידים שנדבקו בנגיף, מה שמעלה את מספר בתי הספר שנסגרו ל-72.

בסך הכל נמצאים בבידוד 9,079 תלמידים ועובדי הוראה, ו285 תלמידים ועובדי הוראה חולים בנגיף.

אחד מבתי הספר שנסגרו, הוא בית הספר בו לומדים ילדיו של חבר הכנסת סמי אבו שחאדה שחלה בקורונה. כזכור, לפני מספר ימים ח"כ אבו שחאדה נבדק בחשש שנדבק בנגיף לאחר שנהגו נמצא חיובי. בעקבות ההודעה על מחלתו דיוני הוועדה בכנסת הופסקו היום ורבים במשכן שבאו עמו במגע, נאלצו להיכנס לבידוד.

אתמול (רביעי), הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי החליט שכל מוסד חינוכי שיתגלה בו חולה ייסגר. בהודעה נמסר: "בהתייעצות נקבע כי כל מוסד חינוכי שיאותר בו מקרה תחלואה - ייסגר. רה"מ נתניהו הנחה את שר החינוך להמשיך לפעול לפתרונות מיגון וריחוק לתלמידים ולצוותי ההוראה. יש להמשיך לטפל במוקדים שאותרו. ראש הממשלה הנחה להמשיך לעקוב ולקיים הערכות מצב".

קורונה סמי אבו שחאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד