י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"20 דקות עבודה"

בנט תוקף את גנץ: 'לא מרושע. נכנע ללחצים'

חבר הכנסת נפתלי בנט, תוקף את שר הביטחון החדש בני גנץ, על כך שביטל צו שעוצר תשלומים לרשות שעוברים למשפחות מחבלים • "עכשיו צריך לתקן. גנץ פשוט צריך להוציא מחדש את הצו. זו החלטת שר. 20 דקות עבודה"

בנט תוקף את גנץ: 'לא מרושע. נכנע ללחצים'
בנט וגנץ בכנסת צילום: פלאש 90

שר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט, פרסם לפני שעה קלה מספר ציוצים נגד ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ. בנט טוען, כי גנץ ביטל צו שעצר תשלומים לרוצחי יהודים.

היום פרסם הכתב גל ברגר בכאן חדשות, כי ישראל הודיעה לרשות הפלסטינית שהיא משהה צו של אלוף פיקוד מרכז, החושף לכאורה את הבנקים הפועלים בשטחה לתביעות משפטיות, אם ימשיכו לשמש אכסניה לחשבונות בנק של אסירים ביטחוניים או משפחות שהידים ומוטבים מטעמם.

תחת הכותרת: "מאחורי הקלעים—מדוע שר הביטחון של ישראל, בני גנץ, ביטל צו שעצר תשלומים לרוצחי יהודים", כותב בנט, כי "גנץ החל מאתמול מאפשר העברת משכורות לרוצחים של אלפי ישראלים, כולל בני משפחת פוגל, הזוג הנקין ז״ל, אורי אנסבכר ז״ל ועוד".

נפתלי בנט מדגיש, כי "בני גנץ לא איש מרושע". הוא מסביר כי גנץ ניכנע ללחצים של גורמי הביטחון ולכן ביטל את הצו בניגוד אליו שלא ניכנע. "לפני כחודש וחצי כשעמדתי להוציא את הצו שמונע מבנקים פלסטינים להעביר משכורות למחבלים-רוצחים, גורמי ביטחון הזהירו אותי שזה יגרום להתלקחות של הפלסטינים, ירתיח אותם וכו', וביקשו שאמתין. הקשבתי בקשב רב והחלטתי בכל זאת להוציא את הצו. האלוף הוציא את הצו, ואכן משפחות המחבלים זעמו, איימו כמה ימים, וזהו.


"אני מניח שבני גנץ נכנס לתפקיד שר הביטחון, ואותם גורמי ביטחון הפחידו אותו וביקשו ממנו "רק להשהות" את הצו והוא עשה זאת. לא כי חלילה הוא רוצה ברצח יהודים אלא כי הוא נבהל מאזהרות המומחים. זה להערכתי מה שקרה".

שר הביטחון לשעבר מסיים: "עכשיו צריך לתקן. גנץ פשוט צריך להוציא מחדש את הצו. זו החלטת שר. 20 דקות עבודה. לא נדרש כינוס קבינט. אם גנץ לא עושה זאת, ראש הממשלה נתניהו חייב לעשות זאת. נתניהו, תן פקודה!

נתניהו, תן פקודה!"

נפתלי בנט בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד