י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מכבי שירותי בריאות מבצעת אלפי בדיקות ביממה

עשרות עמדות בדיקה ברחבי הארץ יחד עם צוות דוגמים ביתי הביאו למספר של אלפי בדיקות מדי יום

מכבי שירותי בריאות מבצעת אלפי בדיקות ביממה
מתקני בדיקות ממוגנים שהוצבו בעשרות אתרים ברחבי הארץ צילום: יח"צ

צוותי מכבי פרוסים ב-51 עמדות ברחבי הארץ משעות הבוקר המוקדמות ועד עמוק אל תוך הלילה. בנוסף אנשי צוות רבים מגיעים אל בתי מטופלים אשר אינם יכולים לצאת מביתם. כך ביממות האחרונות בוצעו אלפים רבים של בדיקות. מדובר לעתים בקריאת מצוקה המגיעה מעירייה או מהנהלת בית ספר. צוות מכבי מגיע ללא דיחוי ונערך לקליטת הנבדקים. כאשר אלה מגיעים, ממתין להם צוות מסור וערוך היטב עד כדי שתהליך הבדיקה אורך דקות אחדות.

חבר מכבי המקבל הפניה מרופא, יזכה בתוך זמן קצר לשיחת טלפון ממוקד מכבי למען תיאום תור זמין ונגיש עבורו. כך מכבדים במכבי את זמנו של המטופל ומבטיחים בריאות המטופלים שכן בין כל תור יש מספר דקות פער וכך לא נוצרת התקהלות. 

בדיקות הקורונה המבוצעות על ידי מכבי שירותי בריאות, נעשות באחריות הקופה על כל שלבי הבדיקה – החל מבדיקת החבר, דרך פענוח הבדיקה במעבדות מכבי וכלה בעדכון וליווי מלא של החולה. הבדיקות נעשות על ידי דוגמים שהוכשרו לביצוע המשימה. תוצאות הבדיקות יועברו ישירות לתיק החבר, ממש כמו בימי שיגרה, ובמידת הצורך יתבצע המשך מעקב וטיפול.

מכבי שירותי בריאות הייתה הנחשונית במתן שירותי בדיקות קורונה לקהילה כולל ליווי מלא וסיוע לפי הצורך ומלבד עמדות בדיקות הקורונה היא מציעה שירותי דגימת קורונה המבוצעות בבתי החברים הסובלים מתסמינים ואינם יכולים לצאת מביתם, כאשר הדוגמים המקצועיים מגיעים לביתם ומבצעים את הבדיקות במיגון מלא.

מכבי שירותי בריאות נמצאת בחוד החנית בכל הקשור לפעילות בתקופת הקורונה, כאשר כלל הצוותים מגויסים למערכה בה עומדת מכבי בהצלחה. במהלך שיא המגיפה, הצליחה להגות ולפתח מתקן בדיקות ממוגן שהוצב כבר בעשרות אתרים ברחבי הארץ. כמו כן הוא זוכה לעניין רב ברחבי העולם. עמדה זו מבטיחה בטיחות מלאה לצוות ולמטופלים כמו גם יעילות גבוהה ותהליך בדיקה קצר האורך 2-3 דקות בלבד.

 

מכבי שירותי בריאות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד