י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מכבי מחוז השרון מתרחבים ומתחדשים למען חברי מכבי

מכבי במרחב נתניה מציגה שירותים מתקדמים, מקצועיים ומורחבים למען התושבים בזמינות וביחס אישי לכל חבר ● חברי הנהלת מוסדות צאנז הרה"ח צבי רייכמן והרה"ח דב שטמר ערכו סיור במרפאת מכבידנט החדשה והמתקדמת שנחנכה השבוע בעיר והתרשמו מהשירותים המתקדמים והמורחבים ● ראש מחוז השרון הגב' סיגל דדון לוי: "הרחבת ופיתוח השירותים נועדה כדי להמשיך להעניק לתושבי העיר נתניה ולקהילת צאנז את מיטב השירותים בהרחבה ובזמינות מלאה כמיטב המסורת של מכבי"

מכבי מחוז השרון  מתרחבים ומתחדשים למען חברי מכבי
מרפאת מכבידנט החדשה צילום: יח"צ

לא לחינם חברי מכבי בנתניה הם המרוצים ביותר- עם פריסת שירותים רחבה, שירות אישי לכל חבר, זמינות והתאמה מלאה לאורח החיים של החברים- כך ממצבת מכבי את עצמה כקופת החולים המובילה במרחב בשביעות הרצון של חבריה ובשירותיה המתקדמים והמצוינים ביותר. 

מכבי במרחב נתניה שמה במיוחד דגש על רפואה איכותית, זמינות ופריסת שירותים ומעל הכל- יחס אישי לכל חבר ומענה מהיר ונגיש.

בקרית צאנז בנתניה מפעילה מכבי מרפאה וותיקה ומקצועית עם רפואת משפחה, ילדים, אורתופדיה וכירורגיה בפריסה רחבה ובהתאמה מלאה לאורחות החיים של הקהילה בעיר.

למכבי גם שירותי רפואה בקהילה בתוך בית החולים לניאדו הכוללים:  מעבדה, סניף מכבי פארם ולאחרונה הצטרפו רופאת נשים ורופאת עיניים, שנותנות שירות איכותי ומותאם לחברי מכבי. 

בנוסף, נהנים התושבים ממבחר מרכזים רפואיים ברחבי העיר ומהמוקד לרפואה דחופה הפעיל בשעות הערב ובסופי שבוע, סניף מכבי טבעי וסניפי אופטיקה ממבט ראשון הפרוסים ברחבי העיר.

כמו כן, חברי מכבי שלי נהנים מהטבות רבות ומשתלמות כגון 23 ₪ לטיפולי שיניים משמרים, 50% הנחה על יישור שיניים, כתרים ותותבות, 70% הנחה במכבי טבעי ועוד הטבות נוספות.

מכבי משקיעה משאבים רבים בהתאמה מדויקת של השירותים לכל קהילה וקהילה ובמיוחד לשם כך- פועלת בקשר הדוק עם אישי הציבור בעיר על מנת להעניק להם שירות זמין, מותאם ונגיש ומענה מדויק.

השבוע ביקרו חברי הנהלת מוסדות צאנז הרה"ח צבי רייכמן והרה"ח דב צבי שטמר במרפאת מכבידנט החדשה שהוקמה במגדל עיר ימים בעיר, והתרשמו מהמרפאה המרווחת, המתקדמת והחדשה שמכילה 11 חדרי טיפול מתקדמים עם מיטב הציוד והמכשור הרפואי ובהם ניתנים כל טיפולי השיניים על ידי צוות מומחי מכבידנט מהשורה הראשונה הכולל רופאים מומחים למחלות חניכיים וטיפולי שורש, מומחה לשיקום פה, מומחים באורתודנטיה, מומחים לרפואת ילדים ושיננית. בנוסף לסגל הרפואי במרפאה נבחרת של סייעות ונציגות שירות שמטרתן לשדרג את חווית הטיפול ושיפור זמינות התורים.

המרפאה המרווחת ממוקמת בסמיכות לתחבורה ציבורית קרובה המאפשרת נגישות נוחה וקלה לחברים, כמו כן במקום חניון ללא תשלום למגיעים ברכבים פרטיים.

בסיור השתתפו מטעם מכבי ירון שפר מנהל מרחב נתניה במכבי, אביבית בוקובזה מנהלת המרפאה של מכבידנט בנתניה, ד"ר שושנה זיו מנהלת רפואית של מכבידנט בנתניה, משה פרי מנהל קשרי קהילה ומנהל מרפאת מכבידנט בבני ברק, ליאת בר מנהלת השיווק של מכבידנט, שרי טואסי מנהלת השיווק של מכבי במחוז השרון, הרב משה שלזינגר מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי.

במהלך הפגישה נדונו בהרחבת השירותים למען הקהילה בנתניה כאשר בסיומה הודו חברי הנהלת המוסדות לראש המחוז ולצוות מכבי על ההשקעה הרבה הניכרת בכל פרט וציינו כי עם פתיחת המרפאה ייהנו חברי מכבי מעתה פריסת שירותים רחבה במרפאה המרווחת והחדישה.

דורון תומר, מנכ"ל מכבידנט: "המרפאה החדשה והמרווחת שלנו מציעה את מיטב הציוד והמכשור הרפואי ונבחרת מורחבת של מומחים, רופאי שיניים, שינניות, סייעות ונציגות שירות אשר מסייעת  לנו לשדרג את חווית המטופל. הוספת רופאים מומחים, חדרי הטיפול וגידול במצבת הצוות הרפואי מובילים לשיפור בזמינות התורים והינם חלק מתנופת ההתפתחות של מכבידנט בכלל, ובעיר נתניה בפרט "

ראש מחוז השרון הגב' סיגל דדון לוי: "אנו דוגלים בפיתוח מתמיד והרחבת השירותים תוך מתן תשומת לב וקשב רב לצרכי החברים כדי לפעול כל העת בהתאמה מלאה לחברי הקהילות ועושים את מיטב המאמצים לספק את השירות הטוב והאישי ביותר לכלל חברי מכבי במחוז כאשר טובת החברים בראש ובראשונה עומדת תמיד לנגד עיננו. אני מודה לחברי הנהלת מוסדות צאנז על שהקדישו מזמנם לבוא ולהתרשם מהמרפאה החדישה ומהשירותים המורחבים ובטוחה כי היא תהיה לעזר רב לחברי הקהילה בעיר".

 

מכבי שירותי בריאות צאנז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד