ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
השוטרים נדבקו?

לאחר בדיקה: ג'ורג' פלויד יצא חיובי לקורונה

בארה"ב מדווח, כי ג'ורג' פלויד, האזרח האפרו-אמריקאי שנרצח על-ידי שוטר, נבדק ומצא חיובי לקורונה מספר שבועות לפני מותו. כעת נותר לבדוק האם השוטרים שהיו לידו ברגעיו האחרונים - נדבקו

לאחר בדיקה: ג'ורג' פלויד יצא חיובי לקורונה
ג'ורג' פלויד צילום: פייסבוק

ג'ורג' פלויד, אפרו-אמריקאי שהירצחו על-ידי שוטר בשבוע שעבר במיניאפוליס הוביל למחאה אדירה בארצות הברית, נבדק ונמצא חיובי לקורונה מספר שבועות לפני מותו, כך עולה מדו"ח הנתיחה שפורסם ביום רביעי האחרון.

המסמך בן 20 העמודים שפרסם משרד הבודק הרפואי במחוז הנפין, מעלה כי בדיקת פלויד ב -3 באפריל הביאה תוצאה חיובית של הנגיף.

הנגיף יכול להישאר בגופו של נדבק במשך שבועות לאחר שהמחלה נעלמה, ומהנתיחה שלאחר המוות עולה, כי פלויד, בן 46, נשא את הנגיף.

כזכור, השוטר לשעבר שהביא למותו של פלויד, דרק צ'אובין, הואשם בתחילה ברצח בדרגה שלישית, אך התובע העלה את האשמה לדרגה שנייה, וכך החמיר את מצבו המשפטי. צ'אובין היה הגורם הפיזי שהביא למותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס, לאחר שדרך על צאוורו, מה שהוציא עשרות אלפי אנשים ברחבי ארצות הברית להפגין.

השוטר צ'אובין נעצר ונמצא בכלא שמור ביותר במינסוטה. שאר השוטרים המעורבים הושעו מהמשטרה, אך לאחר שבוע של מהומות התובע קבע שכולם יועמדו לדין.

שתי נתיחות שלאחר המוות קבעו כי פלויד נרצח. מפקד משטרת מיניאפוליס, מדריה ארדונדו, פיטר מיידית את ארבעת השוטרים ואמר כי הם אחראים למותו של פלויד, משפחתו של פלויד ומפגינים קראו לעצור אותם ולהרשיעם בהריגה.

גורג' פלויד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד