י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דלף מהקבוצה הפנימית

הסגן מהליכוד על הקורונה בכנסת: "פיגוע"

הקורונה הפכה אמצעי לפיגוע? כך לפחות טוען חבר הכנסת פטין מולא, סגן שר מטעם 'הליכוד' בתכתובת פנימית במפלגה שדלפה החוצה. ברשימה המשותפת הגיבו והוא ניסה לתרץ את דבריו: 

הסגן מהליכוד על הקורונה בכנסת: "פיגוע"
ח"כ פטין מולא צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, פטין מולא, מטעם סיעת 'הליכוד', טוען כי הידבקותו של חבר הכנסת סמי אבו שחאדה בנגיף הקורונה זה "פיגוע" - כאשר בגינו מספר חברי כנסת קיבלו הודעה להיכנס לבידוד למשך כמה ימים.

בתכתובת פנימית של קבוצת 'הליכוד' בכנסת, הציעה מרכזת הסיעה בכנסת, עליזה בראשי, כי מכיוון שחבר הכנסת אבו שחאדה ישב לצד שרים וחברי כנסת עליהם להיבדק שלא נדבקו בנגיף.

מי שהגיב לה, היה סגן השר, ונציג הדרוזים ברשימה, פטין מולא שטען כי "זה הפיגוע של המשותפת בכנסת", והוסיף כי הוא עצמו מיהר להיבדק בעיר חדרה "מקווה לבשורות טובות", כתב.

חבר הכנסת אחמד טיבי הגיב לטענות של סגן השר מולא, והגיב בציוץ ברשת הטוויטר: "חבר הכנסת פטין מולא נכנס לנעליו הגדולות של איוב קרא".

בתוך כך, חלק מחברי הכנסת קיבלו הודעה כי עליהם להכנס לבידוד, בהם, חברת הכנסת אעידה תומא סולימאן ועופר כסיף. כאשר חלק מחברי הכנסת ברשימה המשותפת נבדקו הבוקר בבדיקת קורונה ונמצאו שליליים.

בין הנבדקים, חבר הכנסת אחמד טיבי, אוסמה סעדי והיבא יזבק, שהתוצאות שלהם כולם יצאו שלילים לקורונה. כאשר החקירה של משרד הבריאות נמשכת, וחברי כנסת נוספים צפויים להיכנס לבידוד.

בעקבות הסערה שעוררו דבריו שדלפו החוצה מהקבוצה הפנימית, סגן השר מולא, מסביר את דבריו שפורסמו: "לא התכוונתי למה שהתקשורת המסיתה מיהרה לפרשן אני כאן בשביל אהבת הזולת וערבות הדדית ואני לא כתובת להסתה. מדובר ב"פיגוע" פוליטי מאחר ובית הנבחרים השתתק כמעט מפעילות עקב הידבקות ח"כ אבו שחאדה ועוזריו".

ח"כ עאידה תומא-סלימאן הגיבה לדבריו ואמרה כי "ההתנצלות של מולא גרועה מאמירה הראשונית. אבל הדבר החשוב הוא שצילום המסך חשף את הגזענות שרצה בקבוצות הווצאפ של הליכוד. לא מפתיע, אבל מגעיל שזו מפלגת השלטון. מסה החנפנות בליכוד לא מפסיק - וגם מולא יודע שהדרך לליבו של נתניהו עוברת דרך גזענות".

פוטין מולא קורונה סמי אבו שחאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד