ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
קיבלו סופ"ש חינם

אחרי המרפסות: קבלו את שידוך מלונות הקורונה

בזכות הקורונה: בצלאל כהן שחלה בקורונה ושהה בבית המלון ניר עציון, התארס הערב עם בחירת ליבו ששהתה גם היא באותו המלון • מי ששידך ביניהם הוא אברך שלומד איתו בישיבה וחלה בקורונה אף הוא

אחרי המרפסות: קבלו את שידוך מלונות הקורונה
בצלאל כהן בהצעת הנישואין צילום: באדיבות המצלם

אחרי שידוכי המרפסות, הגיע שידוך המלונות: הבחור בצלאל (ביצו) כהן מישיבת 'אשר לשלמה' בראשון לציון שבראשות הרב אשר יגאלי, התארס הערב (חמישי) עם בחירת ליבו רות שמה מסמינר מאיר. 

סיפורו של השידוך הוא מופלא ביותר, בצלאל נדבק בנגיף הקורונה לפני כחודש וחצי ושהה במלון חולי הקורונה - ניר עציון שם ריכז את הפעילות לבני הישיבות.

מתברר כי גם כלתו לעתיד רות שהתה בבית המלון לאחר שחלתה בקורונה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי אברך מהישיבה של בצלאל שהיה איתם במלון ראה אותה, בירר עליה והחליט להציע את השידוך למשפחות.

היום (חמישי) נסגר השידוך בשעה טובה ומוצלחת, כשהצעת הנישואין נערכה בבית המלון ניר עציון בתור סגירת מעגל מרגשת. בעל המלון התרגש מאוד מהסיפור והחליט לפנק את בסופ"ש חינם בבית המלון לאחר החתונה.

כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו ב'בחדרי חרדים' על מספר שידוכים שנסגרו בזכות מנייני המרפסות, ביניהם שידוך של חתן וכלה מקריית ויז'ניץ בבני ברק המתגוררים באותו בניין וחתן וכלה מרמה א' בבית שמש המתגוררים בבניינים סמוכים.

 

 

קורונה ניר עציון שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד