י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נערכים לכל תרחיש

בעלי העסקים בלייקווד חוששים מהמחאה בשבת

בעלי העסקים בלייקווד שבניו ג'רזי עודכנו מבעוד מועד כי צפויה בשבת בצהריים מחאה ברחוב מרכזי בעיר על מותו ג'ורג' פלויד. במשטרה מבטיחים כי יאכפו את הסדר וימנעו ביזה, אך בעלי העסקים לא לוקחים סיכונים מיותרים ונקטו באמצעים שונים להגן על מקור פרנסתם

בעלי העסקים בלייקווד חוששים מהמחאה בשבת
בעלי עסקים בלייקווד צילום: Yeshiva world news

הפגנה גדולה מתוכננת בשבת הקרובה בלייקווד, בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד, והרשויות המקומיות מצטרפות למארגנים במאמצים לוודא שהמחאה תהיה שלווה ובמסגרת הלגיטימית.

המחאה מתוכננת לשעה 13:00 בצהריים ברחוב 9 ובשדרת קליפטון, המפגינים יצעדו במורד שדרת קליפטון בלייקווד. והיא אמורה להסתיים בשעה 15:00. המחאות החלו לפני שבוע ברחבי ארצות הברית, לאחר מותו של גבר אפרו אמריקאי על ידי שוטר לבן שמחץ אותו אל מותו. המפגינים ברחבי ארצות הברית שרפו בזזו היכו וירו לעבר חנויות ושוטרים.

בינתיים, כמה בעלי חנויות בשדרת קליפטון נכנסו לחנויות שלהם והוציאו מהם דברי ערך, מחשש שהמחאה תהפוך לבזיזה, בעלי החנויות מצמידים לחנויות פלטות מעץ מלא כדי למגן את חלונות הראווה והדלתות מזכוכית.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, במהלך כל השבוע, המשטרה בלייקווד הודיעה לבעלי עסקים מקומיים להיות מודעים לכך שתתקיים הפגנה, והבטיחו כי יעשו הכל כדי לוודא שיש הגנה לתושבים.

מפקד משטרת לייקווד, גרגורי מאייר, פרסם הודעה בעקבות חששות בקהילה היהודית. "תהיה מחאה שקטה, תהיה דקת דומיה לזכר ג'ורג' פלויד, ומקווים שהכל יהיה רגוע בצעדה, אנחנו מודעים שלהפגנות הללו מצטרפים פושעים ופורעים, אם אתם רואים משהו חשוד, מיד תדווחו לנו".

משטרת לייקווד פרסמה הודעה על המחאה: "אנו נערכים בעזרת אנשי הקשר של הקהילות שלנו, כך שנוכל להתמודד עם כל סיטואציה שעלולה להתעורר. בראש סדר העדיפויות שלנו זה לשמור על בטיחות הקהילה שאנו משרתים, תוך מתן אפשרות וכיבוד של הזכות להפגנה שלווה".

גורג' פלויד משטרת לייקווד מחאת שחורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד