י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המאבק מחריף

עובדי הרשות הכריזו על שביתה ועצרו את הטיסות

שמיים סגורים: ועד עובדי רשות שדות התעופה הודיע על עצירה מוחלטת של המראות ונחיתות. הם מוחים על שלא גובש מתווה לחזרה לפעילות אחרי משבר הקורונה. מטוסים שבאוויר יצטרכו לנחות בשדות משניים

עובדי הרשות הכריזו על שביתה ועצרו את הטיסות
נתב"ג צילום: משה שי, פלאש 90

ועד עובדי רשות שדות התעופה הודיע היום (שישי) על עצירת המראות ונחיתות באופן גורף, הן של טיסות מטען והן של טיסות נוסעים. על פי ההודעה, מטוסים שנמצאים באוויר ייאלצו לנחות בשדות משניים.

הדבר מגיע לאחר שביום שלישי השבוע, ועד עובדי רשות שדות איים בשביתה במחאה על כך שלא גובש מתווה מסודר לחזרת הטיסות והשבתם לעבודה של 2500 עובדים שנמצאים בחל"ת. 

בהודעה ששיגרו כתבו: "לצערנו, משרד הבריאות טרם נקט במועד לחזרת הטיסות. 2,500 עובדי רשות שדות התעופה נמצאים בחל״ת והחל מה-1.7 יפסיקו לקבל תשלום. לפיכך ואם לא יגובש מתווה לחזרת הטיסות בהקדם כל עובדי רש״ת יצאו לחל״ת ביום א׳ הקרוב.

עוד בתחילת השבוע פנה מנכ"ל רשות שדות התעופה, יעקב גנות, למנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב וביקש ממנו לאשר באופן מיידי את חידוש הטיסות.

כיום טיסות מסחריות בודדות מגיעות לנתב"ג, אך אלו פועלות תחת הגבלות כבדות: כניסה לבעלי דרכון ישראלי בלבד וכניסה לבידוד של 14 יום לחוזרים.

 

שדה התעופה בן גוריון שביתה רשות שדות התעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד