י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סגירת מעגל

מבית הלל לבאר מרדכי: הנכד של הרב שך מונה לר"מ

זמן קיץ שהתחיל בעולם הישיבות במתכונת שונה, מבשר גם על חידושים ומינויים. בישיבת 'באר מרדכי' בראשות ראש הישיבה הגרב"ש דויטש מינו את נכדו של מרן הרב שך לשמש כר"מ בישיבה

מבית הלל לבאר מרדכי: הנכד של הרב שך מונה לר"מ
הגרב"ש דויטש בשיחה בישיבתו צילום: באדיבות המצלם

מינוי חדש בעולם הישיבות: הרב הגאון רבי משה פאס מבחירי האברכים בכולל 'בית הלל' בבני ברק, מונה לכהן כר"מ בישיבת 'באר מרדכי' בירושלים, בראשות הגאון רבי ברוך שמואל הכהן דויטש ממנהיגי 'בני תורה' של הפלג הירושלמי. 

מדובר במינוי חשוב שכן הגר"מ פאס הוא בנו של הגר"ח פאס מחשובי הדיינים במונסי, נכדו של הגרמ"צ ברגמן חבר מועצת גדולי התורה, ונינו של מרן הרב שך זצ"ל, הוא בוגר ישיבת חברון בגבעת מרדכי ומגדולי תלמידיו של ראש הישיבה הגאון רבי דוד כהן. 

הרב פאס עם סבו הגרמ"צ ברגמן

הגר"מ פאס צורף כאמור לצוות רבני הישיבה "באר מרדכי" בראשות הגאון רבי ברוך שמואל  הכהן דויטש שליט"א, כבר השבוע החל את תפקידו בישיבה, כאשר מסר חבורה לבני הישיבה השוכנת בשכונת בית וגן. יצוין כי ישיבת "באר מרדכי" היא מהראשונות שפתחה בשיטת הקפסולות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המינוי הוא בחירה אישית של ראש הישיבה הגרב"ש דויטש והדבר הוא סגירת מעגל, שכן הגרב"ש דויטש היה מגדולי תלמידיו של הסבא מרן הרב שך זצ"ל.

הגרב"ש דויטש אף כתב מכתב לכבוד המינוי שהוא מצרף את הגר"מ פאס לאחד מצוות הישיבה וכתב ש"יהיה בואו לישיבה להגדיל תורה ולהאדירה". 

כידוע ישיבת 'באר מרדכי' נחלה הצלחה גדולה בין הישיבות של הפלג הירושלמי ונחשבת לישיבה מהשורה הראשונה. 

המכתב של הגרב"ש דויטש לרגל המינוי

הרב ברוך שמואל דויטש הרב מאיר צבי ברגמן מרן הרב שך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד