י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר הפיצוץ עם מירי רגב

ועד העובדים הודיע על סיום השביתה בנמלי התעופה

לאחר הפיצוץ עם מירי רגב ולאחר שהודיעו מוקדם יותר היום על שביתה בכלל נמלי התעופה בישראל - ועד העובדים של רשות שדות התעופה הודיע על סיום השביתה

ועד העובדים הודיע על סיום השביתה בנמלי התעופה
בדרך לאומן צילום: Yaakov Naumi/Flash90

עובדי רשות שדות התעופה הודיעו (שישי) על סיום השביתה שהחלה מאז שעות הבוקר, זאת לאחר שעה בלבד. זאת בעקבות התערבות שרת התחבורה מירי רגב, שהתחייבה כי תתווך במשבר עם האוצר.

מוקדם יותר היום הודיע ועד העובדים כי נמל התעופה בן גוריון נכנס לשביתה כללית באופן מידי. ההודעה נמסרה על ידי רשות שדות התעופה קצת לפני השעה 10 בבוקר. השביתה הייתה בתוקף בכל נמלי תעופה בישראל, כולל שדה התעופה רמון בדרום.

בתוך כך, שרת התחבורה מירי רגב מתחה היום ביקורת חריפה על התנהלות משרד האוצר, מה שהוביל לפיצוץ מול ועד עובדי רשות שדות התעופה. במהלך הלילה קיימו הצדדים פגישת מו"מ בין הפקידות באוצר לוועד העובדים - ללא מעורבות הגורמים המקצועיים במשרדה.

רגב אמרה: "זימון עובדים לפגישת משא ומתן מאחורי גבם של כלל הגורמים הממונים והשרה הממונה היא התנהלות חמורה ולא תקינה, וחבל שוועד העובדים שיתף עמה פעולה".

עוד היא אמרה: "פקידי האוצר מתנהלים כבעלי הבית של מדינת ישראל, והתנהלותם הובילה למשבר ולשביתה. העמדה החד משמעית של שרת התחבורה היא שעל המדינה לעמוד לימינה של רשות שדות התעופה ולהבטיח את הרציפות התעסוקתית של העובדים שייצרו לאורך השנים הכנסות עתק לקופת המדינה".

ועד העובדים מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד