י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשעות אחר הצהריים

דרמה במודיעין עילית בעיצומה של השבת: דקירות וקפיצה מגובה

דרמה של ממש בשעות אחר הצהריים של שבת בשכונת ברכפלד שבמודיעין עילית: זוג צעיר ששכר דירה במקום פונה במצב אנוש לבית החולים לאחר שהבעל דקר את רעייתו וקפץ מהבניין. "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 שהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה"

דרמה במודיעין עילית בעיצומה של השבת: דקירות וקפיצה מגובה
בנייני מגורים בברכפלד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שבת אחר הצהריים בשעה 17:42 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על גבר שקפץ מגובה בבניין מגורים במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר גבר כבן 40 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם.

בסריקות שנערכו בבניין ברחוב רבי עקיבא 28 בשכונת ברכפלד אותרה אישה בת 37 בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה  והיא פונתה במצב קשה ולא יציב.

זירת האירוע במוצאי שבת

הפראמדיקים של מד"א אורן קיינר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים כשהצוות הנוסף עלה לדירה".

פראמדיקית מד"א, טל מורג, סיפרה: "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 שהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בזוג צעיר שחזרו בתשובה ושכרו דירה בעיר. הבעל דקר את אשתו וקפץ מקומה שביעית. שניהם מאושפזים במצב אנוש. 

 

מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד