י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בשידור חי

בשידור חי: פעיל איים לשרוף את רובע היהלומים במנהטן

המחאות בארצות הברית: אדם שהתראיין לרשת הטלוויזיה האמריקנית "פוקס ניוז" איים בשידור חי כי ממשל טראמפ לא ייענה לבקשתו - הוא עשוי לשרוף את רובע היהלומים במנהטן • צפו בתיעוד

בשידור חי: פעיל איים לשרוף את רובע היהלומים במנהטן
איים בשידור חי צילום: צילום מסך, פוקס ניוז

אדם שהזדהה כ"אס ברנס" איים אתמול (שבת) איום מבשר רעות על מחוז היהלומים במנהטן, מחוז מלא בחנויות יהלומים בבעלות יהודים, חלקם יהודים חרדים, במהלך שידור חי ברשת 'פוקס ניוז'. הוא הזהיר כי המפגינים יציתו את מחוז היהלומים אם מנהיגי ניו יורק לא יענו לדרישותיהם.

ההפגנה התקיימה כחלק ממחאות נרחבות על מותו של ג'ורג' פלויד, גבר אפרו אמריקאי שמת במיניאפוליס לאחר ששוטר לבן מחץ אותו למוות בחנק.

"היום אני מוביל הפגנה מהמרכז של ברקלי בשעה 18:00 לבניין העירייה וזו התחנה הראשונה, ואנחנו מקווים שראש העיר דה בלאזיו והמושל קואומו יצאו לדבר איתנו ויתנו לצעירים יחס", אמר ברנס.

"אבל אם הם לא יעשו זאת", איים בשידור חי, "התחנה הבאה היא מחוז היהלומים", אמר בהתייחסו לרחוב 47 במנהטן הידוע בחנויות התכשיטים שממלאים אותו. "ובנזין, בזכות טראמפ, זה זול מאד - אז אנחנו נותנים להם הזדמנות לעשות את הדבר הנכון".

בעקבות הדברים, משטרת ניו יורק עצרה את האיש. לא ברור אם הוא התכוון דווקא למקום עם חנויות רבות בבעלות יהודית, או רק בגלל שהמקום מאד יוקרתי ומלא בחנויות יהלומים.

מנהטן גורג' פלויד פוקס ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד