י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

ממי קבוצת הרכישה בקרית ספר קנתה בלוקים?

איטונג השלימה עסקאות בנייה ברחבי הארץ בהיקף כולל של 12 מליון שקלים. בין הפרויקטים: קבוצת רכישה חרדית ראשונה במודיעין עילית בהיקף של 110 יחידות דיור

אתר בניה. צילום: יצחק לב ארי
אתר בניה. צילום: יצחק לב ארי

'איטונג' יצרנית הבלוקים האיכותיים והירוקים בישראל, דווחה על היקף מכירות נאה בחודשיים האחרונים, כשנבחרה כספקית חמרי הבנייה במספר פרויקטים בהיקף כולל של 12 מליון שקלים. הפרויקטים המובילים ברחבי הארץ כוללים אלפי יח"ד בבנייה רוויה, בנייה צמודת קרקע ובנייה מתועשת, כשבין הפרויקטים קבוצת רכישה חרדית לראשונה בעיר מודיעין עילית בהיקף מרשים של 110 יח"ד.

הפרויקטים הנבנים על ידי מיטב חברות הבנייה בארץ, משקפים את מגמת המעבר לבנייה ירוקה, ורמת המודעות הבריאותית הגבוהה בציבור, בעקבות נתוני המחקר שהצביעו על העובדה כי בלוקים רגילים לבנייה העשויים אפר פחם ואגרגטיים וולקניים כגון פומיס, פולטים קרינה רדיואקטיבית גבוהה, ועונים בקושי לדרישות תקן 5098 המגביל את התכולה המותרת של יסודות רדיואקטיביים בחומרי בניה.

בין הפרויקטים המובילים במרחב ירושלים בולטת קבוצת הרכישה החרדית בעיר מודיעין עילית אותה מבצע הקבלן י. שטרן, המצביעה על דרישה ישירה של הרוכשים בקבוצות רכישה לחומרי איכות למרות תחשיבי העלות הכוללת של הפרויקט, נתון המצביע על יציבותן של הקבוצות ויכולתן המקצועית גם במקרה של תנודות במדד תשומות הבנייה.

מנכ"ל 'איטונג' מר ששון הר סיני מאשר את הפרטים, ומציין כי "איטונג גאה על זכייתה שוב להוביל את מהפיכת הבניה האיכותית בישראל, ושמחה על זכייתה במדד אימון הצרכנים, נתון המוכח שוב ושוב במיזמי הבינוי המובילים בשנים האחרונות" דברי הר סיני. יצוין כי היקף המכירות משמעותי במיוחד לנוכח המיתון היחסי בהיקפי הבנייה כאשר ישנה ירידה של כ-10% בהיקף התחלות הבנייה למגורים לעומת הממוצע ב-2008.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד