ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

מאות כרטיסי כֶּשֶר-קארד חולקו לבחורי ישיבות

013 נטוויז'ן תרמה כרטיסי כֶּשֶר-קארד לבחורי הישיבות לקראת "זמן חורף". הכרטיס קיבל את אישור "ועדת הרבנים לענייני תקשורת", קל לתפעול, יעיל וזול

מאות כרטיסי כֶּשֶר-קארד  חולקו לבחורי ישיבות

בחורי הישיבות רק חזרו לישיבות וכבר תרמה 013 נטוויז'ן מאות כרטיסי חיוג של 013 כֶּשֶר-קארד שישימשו את הבחורים לקשר רציף עם המשפחה. גב' צילי בלקינד, סמנכ"ל השיווק של 013 נטוויז'ן אומרת: "חברת 013 נטוויז'ן רואה את בחורי הישיבות כקהל חשוב ועיקרי של כרטיסי החיוג כשר קארד. ולכן, בזמן שחשוב להם במיוחד לשמור על קשר עם המשפחה, מצאה לנכון החברה לתרום למען מטרה חשובה זו כמות רבה של כרטיסי 013 כֶּשֶר-קארד טעונים בדקות שיחה רבות שיענו על הצרכים של בחורי הישיבות".

כרטיס החיוג "013 כֶּשֶר-קארד" קיבל את אישור "ועדת הרבנים לענייני תקשורת". הכרטיס קל לתפעול, יעיל וזול ובעיקר בטוח, ללא חשיפת המשתמש לשירותי תוכן שאין דעת חכמים נוחה מהם. זהו כרטיס חיוג לשיחות בתוך הארץ, ניתן לחייג מכל טלפון קווי לכל טלפון נייח או סלולארי וכמובן במחירים אטרקטיביים.

הכרטיס מהווה פתרון הולם לתלמידי ישיבות, לאברכים, ולבנות הסמינרים המרבים להשתמש בשירותי הטלפון הציבורי, בחלקם לאור מגורים בתנאי פנימייה רחוק מהבית, ובדרך זו יכולים לשמור על קשר רציף. גם אופן התשלום נעשה לנוחות המשתמשים באחד משני אופנים לבחירה; כרטיס שהתשלום עליו נעשה מידי חודש בהוראת קבע או כרטיס אשראי על פי שימוש. השיטה שנייה היא רכישה מראש של כרטיס המונה מספר דק' (בדרך כלל בין 50-300 דק')

את כרטיס החיוג "013 כֶּשֶר-קארד" ניתן להשיג במוקד השירות בטלפון שמספרו- 1-700-013-013
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד