י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הגל השני

רכבת ישראל לא תשוב לפעילות; נתניהו דחה את הקבינט למחר

העלייה בתחלואת הקורונה בישראל הובילה את הממשלה להחליט שלא להחזיר מחר את תנועת הרכבות לפעילות כפי התכנון המקורי. נתניהו: "אנחנו רואים עלייה ברורה בחלקים רבים של המדינה"

רכבת ישראל לא תשוב לפעילות; נתניהו דחה את הקבינט למחר
רכבת בישראל "לא בשירות". אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

מגיפת הקורונה מוסיפה להתפשט בישראל, במה שנראה כמו גל שני, כשגל ההדבקות מתרכז בעיקר במערכת החינוך. בעקבות כך, הודיע ראש הממשלה נתניהו כי הרכבת לא תשוב לפעול כפי התכנון המקורי שאמור להיות מחר (שני). כזכור, רכבת ישראל מושבתת כבר מאז ה-26 במארס בשל ההגבלות שהוטלו לבלימת ההתפרצות.

ראש הממשלה נתניהו דחה את הדיון בקבינט הקורונה למחר, בכדי לעלות לסדר את גל העלייה של התפשטות הקורונה בישראל ולדון בהשלכות שבכך.

בישיבת הממשלה שהתקיימה היום אמר נתניהו, כי "גם כשמנטרלים את ההתפרצות בגמנסיה העברית בירושלים, ואת ההתפרצות בבתי הספר, אנחנו רואים עלייה ברורה בחלקים רבים של המדינה ובחלקים רבים של האוכלוסייה. בדיון בקבינט הקורונה נשקול את הצעדים המתבקשים מול התגברות המגיפה, כולל בבתי הספר, בתחבורה הציבורית ובתחומים אחרים גם כן".

שרת התחבורה מירי רגב כתבה אתמול בדף הפייסבוק שלה, כי "אני יודעת שיש ציפייה לפתיחת הרכבת ביום שני אך עם זאת הרחבת התחלואה מחייבת אותנו לשמור על בריאות הציבור, במקביל להפעלת התחבורה הציבורית. לכן, אני פועלת בימים האחרונים מול רכבת ישראל על מנת למצוא פתרונות שימנעו את הצפיפות ויאפשרו לנו לפקח על תנועת הנוסעים ברכבת".

 

רכבת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד