י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המרדף אחר החיסון

נתניהו וגנץ ביקרו במכון הביולוגי: "אתם עושים עבודת קודש" • צפו

ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גנץ, יחד עם ראש המל"ל ושר הבריאות, ביקרו היום במכון הביולוגי בנס ציונה • "אני חושב שהאימפקט של הקורונה הוא מהגדולים שידעה מדינת ישראל מבחינה בריאותית" • צפו

נתניהו וגנץ ביקרו במכון הביולוגי: "אתם עושים עבודת קודש" • צפו
נתניהו וגנץ במכון הביולוגי צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (ראשון) ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין, וראש המל"ל מאיר בן שבת, במכון הביולוגי בנס ציונה

במהלך הביקור במכון, הפועל תחת משרד הביטחון, נפגשו נתניהו, גנץ, אדלשטיין ובן שבת עם מנהל המכון הביולוגי, פרופ' שמואל שפירא, ולאחר מכן עם אנשי המכון הביולוגי, אשר סקרו את ההתפתחויות המחקריות ואת השלבים הבאים בדרך לפיתוח חיסון ותרופה לנגיף הקורונה.

בסיום הביקור אמר גנץ: "אני רוצה להגיד לך, ראש הממשלה, שמדינת ישראל ומערכת הביטחון מתברכות בכל מיני גופים, שכשמחייגים 100, שם קוד, אז הם מתייצבים.

לכם עובדי המכון אני מבקש לומר- יכול להיות שהעולם שלכם הוא עולם של הרבה מאוד הישגים גדולים שאף אחד לא יודע עליהם, ופתאום, אותם הישגים שאתם עושים כל השנה והציבור לא נחשף אליהם, הופכים להיות באמת דבר מופלא, דבר גדול.

בפגישות שקיימנו, ראיתי ולמדתי את מה שאתם עושים כאן. אני חושב שאנחנו, ההנהגה הלאומית, יכולים להיות מאוד גאים בקיומו של מוסד כזה, בקיומם של אנשים כאלה, בעבודה המאוד חשובה שאתם עושים.

נהוג לומר בצבא שהצוות שבטנק ינצח, ופה אנחנו רואים שגם הצוות במעבדה ובסביבתה יכול לנצח. אתם עושים עבודת קודש.

אני חושב שהאימפקט של הקורונה הוא מהגדולים שידעה מדינת ישראל מבחינה בריאותית, אבל גם כלכלית וחברתית.

ככל שלכם תהיה הצלחה גבוהה יותר, לכולנו ייטב. פרופ' שפירא וכל האנשים כאן, באמת הרבה מאוד הערכה, אנחנו מקווים שאתם תצליחו, אני מאמין שאתם תצליחו, ואני מקווה שזה יהיה מהר ככל שרק אפשר, בתנאים המדעיים שאתם תחשבו שהם מספיק אמינים בשביל שאדם יוכל לקבל את הנוגדן ואת החיסון. תודה רבה לכם".

בני גנץ נס ציונה בנימין נתניהו מאיר בן שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד