כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תקף על בסיס מידע שגוי

כך הביך יועץ ראש הממשלה את נפתלי בנט

יועץ ראה"מ הביך הערב את השר לשעבר בנט שתקף את ראש הממשלה ושר הביטחון בממשלתו על כך שאישרו את העברת גופתו של מנהיג הג'יאהד האסלאמי שמת במצרים לרצועת עזה, זאת בניגוד לעובדות, שכן הטרוריסט המבוקש נקבר בכלל בדמשק שבסוריה

כך הביך יועץ ראש הממשלה את נפתלי בנט
בנט יוצא מלשכת שר הביטחון צילום: מתוך טוויטר

מבוכה לשר הביטחון לשעבר נפתלי בנט שצייץ עובדה לא נכונה שהוכחשה על ידי יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה.

אתמול (שבת) מת במצרים מנהיג הג'יאהד לשעבר רמדאן עבדאללה שלח, בארגון דרשו שהמנהיג לשעבר ייקבר ברצועה, היום אישר בכיר בג'יהאד האסלאמי בעזה כי מצרים הסכימה להכניס לרצועה את גופתו של המנהיג לשעבר של הארגון, אולם לבקשת ילדיו הוא נקבר לבסוף בדמשק שבסוריה, כך דיווח הכתב גל ברגר ב'כאן חדשות'.

שר הביטחון לשעבר, יו"ר 'ימינה' חבר הכנסת נפתלי בנט, התייחס לנושא ותקף במילים חריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב בנט: "רבותיי ראשי הממשלה, למה אישרתם את הכנסת גופתו של שלח לקבורה ברצועת עזה? מדוע לא להתנות זאת בשחרור חללי צה״ל, הדר גולדין ואורון שאול? למה לתת לאויבינו מתנת חינם?".

אולם מתברר כי בנט הביך את עצמו עם עובדות לא נכונות, לאחר שיועץ הניו מדיה של ראש הממשלה נתניהו, טופז לוק הגיב לדבריו וצייץ כי מדובר ב"שקר. רמדאן שלח נקבר בבית הקברות אלשהדאא במחנה הפליטים אלירמוכ בדמשק שבסוריה. להבא ממליץ לבדוק", סיכם לוק.

המנהיג לשעבר רמאדן שלח מת בגיל 62 לאחר שלקה לפני כשנתיים באירוע מוחי, שלח הנהיג את ארגון הטרור הג'יאהד האסלאמי במשך 23 שנים והיה נחשב לאחד המבוקשים ביותר ע"י ארצות הברית וישראל. מחליפו בתפקידו הוא זיאד נחאלה, ששימש סגנו.
ברצועת עזה ספדו למנהיג הטרור. דובר ארגון החמאס אמר כי "חמד הוא אחד המנהיגים עטורי התהילה של הפלסטינים".
הג'יהאד האיסלאמי נפתלי בנט טופז לוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד