י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הכרת הטוב על היוזמה

הנער ניקה את רחובות השכונה וזכה ברכב

אחרי המהומות האלימות שהיה בעיר בואפלו שבניו יורק בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד ושהותירו אחריהם נזק רב החליט הנער אנתוניו גווין לקחת יוזמה ולנקות את הרחוב מכל ההריסות והלכלוך הרב שהותירו אחריהם המפגינים, כאות הכרת הטוב החליטו התושבים בעיר שראו את עבודתו המאומצת לתת לו מתנה שבהחלט הפתיעה אותו לגמרי

הנער ניקה את רחובות השכונה וזכה ברכב
נסיעה מהירה. אילוסרציה צילום: unsplash

אנתוניו גווין נער בן ה-18 מהעיר בופאלו בניו יורק, קם למחרת ההפגנה בעירו וגילה את מה שהמפגינים חוללו, הרס רב בכל פינה, זכוכיות של חלונות ראווה רבים מנופצים, וחפצים זרוקים בכל פינה לא היסס ומיד החליט כי הוא הולך לשנות את פני השכונה.

במשך שעות עמל אנתוניו גווין לנקות את הרחוב מכל ההרס הרב, "ראיתי את המהומות בחדשות - הכול היה מלא בזכוכיות ופסולת", סיפר.

תושבי העיר שראו את עבודתו המאומצת לא נשארו אדישים, התושבים החליטו כאות הכרת הטוב לפנק את הנער הצעיר על המעשה הטוב שעשה, כך אחד מהתושבים בשם מט בלוק החליט לתת לו את רכב הספורט שלו מדגם מונסטג היוקרתי. אנתוניו גווין שהתרגש מאוד מהמתנה הלא שגרתית סיפר כי "מאז שהייתי ילד חלמתי על הרכב הזה סיפר". התושב מט בלוק אמר לאחר הענקת המתנה: "ראיתי שהנער ביקש עצה לקניית רכב בפייסבוק - והחלטתי לתת לו את רכב הספורט שלי".

תושב אחר שהתרגש לראות את הרחוב נקי אחר עבודתו הקשה של הנער הצעיר החליט לתת לנער החליט להעניק לו מלגת לימודים מלאה במתנה. "אני מרגיש כאילו אני חי בסרט", סיכם הנער.

רכב יוקרה ניקוי ופינוי פסולת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד