ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

שיתוף פעולה בין 013 ל'ידיעות אחרונות'

013 נטוויז'ן חתמה על הסכם לשדרוג ותחזוקת מערכת הטלפונייה בקבוצת "ידיעות אחרונות" ולמיכון פעילות הלקוחות של ידיעות מנויים, בהיקף של כשני מליון שקלים

שיתוף פעולה בין 013 ל'ידיעות אחרונות'

013 נטוויז'ן חתמה על הסכם עם קבוצת ידיעות אחרונות לפיו תטמיע מערכת ניתוב שיחות IVR מתוצרת חברת NORTEL, במטרה לייעל את מערכת הטלפוניה בקבוצה, למכן תהליכים ולשפר את השירות ללקוחות העיתון. בנוסף, חברת 013 נטוויז'ן תהיה אחראית על שירותי התחזוקה השוטפים לכלל מרכזיותNORTEL בקבוצה.

מערכת ה- IVR שנרכשה ע"י ידיעות אחרונות הינה מהמתקדמות בעולם, היא תשולב במערך השירות ללקוח ותאפשר התאמת השירות הטלפוני לפי פרופיל הלקוח. מנויי ידיעות אחרונות יוכלו ליהנות ממגוון שירותים טלפוניים עצמאיים כגון: הקפאת מנוי,הודעה על אי קבלת עיתון, שינוי פרטים, תשלום חוב ועוד. המערכת תאפשר חסכון זמן משמעותי בהמתנה למענה אנושי ותהיה זמינה 24 שעות ביממה בכל ימות השנה.

הטמעת מערכת ה- IVR במוקד שירות הלקוחות מהווה חלק מתוכנית העיתון להכניס שירותים מכווני לקוח על בסיס התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות שהונחו במוקד במהלך השנתיים האחרונות וממצבת את ידיעות אחרונות כחברה מתקדמת המפעילה מערכות בחזית הטכנולוגיה לטובת לקוחותיה.

הפרוייקט, בשיתוף חברת אספייר טכנולוגיות, כולל הפעלת מערכת IVR מדגם NORTEL MPS 500 לטיפול בשיחות נכנסות, פיתוח תסריטים לשירותים עצמאיים של לקוחות ידיעות מנויים, השתלבות במערך התקשורת, התפעול והניהול של ידיעות מנויים, שדרוג מערכות ה- CALL CENTER ואינטגרציה מלאה למערכות המידע של ידיעות מנויים ולמערכות עתידיות שישתלבו בהמשך. חברת סנסקום, המתמחה בייעוץ וניהול פרויקטים בתחומים תקשורת ומוקדי קשרי לקוחות, ליוותה את התהליך על שלביו השונים מאפיון צרכים, דרך כתיבת המכרז, בחירת הטכנולוגיה והספק ועתידה ללוות את ידיעות אחרונות בהליך ההטמעה.

מערכות IVR – Interactive Voice Response , מבוססות על טכנולוגיה המאפשרת קישור בין שיחות טלפון לעולם המחשוב הארגוני ומערכות CTI. המערכות משלבות מחשוב, כרטיסי טלפוניה ואפליקציית תוכנה ומתממשקות לרשת המחשבים ולבסיס הנתונים של הארגון. למערכות ה- IVR חשיבות רבה בניצול מושכל ויעיל של משאבי הארגון.

013 נטוויז'ן מתמחה בהקמה הפעלה ותחזוקה של מערכות טלפוניה של המותגים המובילים בעולם. החברה מפעילה כ- 150 פארקים עסקיים ומובילה בתחום שירותי טלפוניה מנוהלים. בנוסף החברה בעלת רישיון מפ"א המספקת שירותי שיחות פנים ארציות ובינ"ל בהיקפים של מיליוני דקות ביום במחירים תחרותיים.

חברת אספייר טכנולוגיות היא החברה המובילה בישראל ביישום ואינטגרציה של מערכות CALL CENTER ו- IVR. החברה נוסדה בשנת 2000 ומונה 15 עובדים. לחברה מעל 250 לקוחות בישראל וברחבי העולם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד