י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סערת הסיפוח שקורעת את הימין

סמוטריץ' נגד נתניהו: שובה של המכבסה • צפו

ב'איחוד הלאומי' יוצאים הערב בקמפיין נגד תוכנית המדינה הפלסטינית המתוכננת כפי שפורסמה וקובעים: "זו לא החלת ריבונות. זו מדינה פלסטינית" | יו"ר המפלגה ח"כ בצלאל סמוטריץ׳: "בריבונות אמיתית נתמוך בכל הכח. מול מדינה פלסטינית נעמוד כחומה בצורה"

סמוטריץ' נגד נתניהו: שובה של המכבסה • צפו
בצלאל סמוטריץ'/בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מפלגת 'האיחוד הלאומי' בקמפיין נגד המדינה הפלסטינית המסתתרת מאחורי תוכנית הריבונות. הקמפיין בכותרת "שובה של המכבסה", מזכיר כיצד אירועים משמעותיים וכואבים לאזרחי ישראל כובסו לטובת שיווקם לדעת הקהל הישראלית: המילה "טרור" שהפכה לקורבנות השלום, "הגירוש" שהפכה להתנתקות, "טילים" שהפכה לטפטופים ו"נסיגות" שהפכה לפעימות.

ב'איחוד הלאומי' אומרים כי גם כעת המילה ריבונות היא לא יותר ממילה מכובסת למדינת טרור פלסטינית. לראשונה ממשלה בישראל תחתום על מפה עם נכונות ישראלית להקמת מדינה פלסטינית על 70% משטחי יו"ש, תוך הבטחת רצף טריטוריאלי, אירוע אשר לא קרה אף בהסכמי אוסלו. בנוסף ישראל תסכים לחנק והקפאת יישובי יהודה ושומרון.

עוד מוסיפים ב'איחוד הלאומי' כי התנאים המוצבים לפלסטינים בתכנית עלולים להתבטל על ידי כל ממשל חלופי שיוקם בארה"ב או אפילו ע"י ראש הממשלה החליפי המיועד בני גנץ ומזכירים כי נתניהו עצמו כבר קבע תקדים של ויתור על תנאים אותם הציב בעצמו בהסכם חברון.

לצד הסרטון ילווה הקמפיין במודעות רשת עם עובדות מטרידות מתוך תכנית המאה אשר צפויות לפגוע בהתיישבות ולאפשר הקמת מדינה פלסטינית.

יו"ר 'האיחוד הלאומי' ח"כ בצלאל סמוטריץ', אומר על הקמפיין כי "יותר מדי פעמים מדינת ישראל הלכה לויתורים ולכינונה של מדינה פלסטינית ובתגובה קיבלנו הרוגים וטרור. ארץ ישראל אינה נושא למו"מ והקמת מדינה פלסטינית זו לא אופציה. אנו תומכים בהחלת הריבונות על חבלי המולדת ביהודה ושומרון, אנחנו מתנגדים מכל וכל להקמת מדינת טרור בלב ארץ ישראל. אדוני ראש הממשלה תביא מפת ריבונות אמיתית ותמצא אותנו תומכים בך במלוא הכח מהאופוזיציה. תקדם מפת מדינה ערבית בלב ארץ ישראל, תמצא אותנו כחומה בצורה".

בצלאל סמוטריץ סיפוח התיישבות החלת הריבונות הישראלית האיחוד הלאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד