י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מרוויחים זמן על הדוכן

האפליקציה של 'ימינה' שתטריל את הממשלה

מפלגת 'ימינה' שחלק ממרכביה מכירים היטב את עבודת הכנסת ובעיקר את עבדות הממשלה והקואליציה, מצאו דרך כיצד לאתגר מהאופוזיציה ולשם כך פיתחו אפליקציה ייחודית שמייצרת הסתייגויות בכמויות מסחריות, כך שהם מרוויחים זמן התשה ויותר שעות דיבור במליאה

האפליקציה של 'ימינה' שתטריל את הממשלה
'נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: נועם ריבקין-פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

עם כניסתם לאופוזיציה, בסיעת 'ימינה' מתכוונים להסתער על דיוני הכנסת ולאתגר את הקואליציה על ידי הכנת הסתייגויות כדי לעכב הצבעות במליאה, כשלצורך כך פיתחו אפליקציה מיוחדת.

כתבת 'מקור ראשון', שירית אביטן-כהן מדווחת כי ב'ימינה' הגישו 6,000 הסתייגויות על החוק הנורבגי כדי לעכב את ההצבעה, ולזכות בזמן דיבור במליאה כדי לתקוף את הממשלה.

על פי הדיווח, מתברר כי סיעת 'ימינה' ייצרה מכונת הסתייגויות. שתוך רבע שעה הפיקה את אלפי ההסתייגויות שהקשו היום על חייה של הקואליציה. ובפועל השיגו ל'ימינה' כמה מאות שעות דיבור במליאה.

ממציא המכונה הוא יועצו של חבר הכנסת מתן כהנא מ'הימין החדש'', לביא אייזנמן שנעזר באביו, מומחה האוטומציה שמאי אייזנמן, שעל שמו נקראת התוכנה 'בית שמאי'.

בפועל, בהצבעות היום הוסרו רק 1,600 מתוך כ-7,500 הסתייגויות, כשהדיון צפוי להימשך לאורך השבוע, והחוק לא יעלה בשבוע הקרוב להצבעה במליאה, עקב כך שחברי הכנסת נאלצו להיכנס לבידוד בעקבות ח"כ סמי אבו שחאדה שאובחן כחולה בנגיף.

מפלגת ימינה החוק הנורבגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד