י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יעביר לגנץ את הראשות?

נערך ליום שאחרי: הבקשה החריגה של נתניהו

בחודש האחרון נעשה ניסיון מצד רה"מ להרחיב את היקף האבטחה עבורו ועבור משפחתו • בבקשה לוועדת צ'חנובר נכתב כי נתניהו יאובטח שנתיים לאחר סיום כהונתו

נערך ליום שאחרי: הבקשה החריגה של נתניהו
בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בניגוד לאבטחה שדורשים גורמי הבטחון עבור ראש הממשלה נתיהו אחר גמר כהונתו, במשרד ראש הממשלה ניסו להרחיב את היקף האבטחה עבור נתניהו ומשפחתו, כך דיווח הכתב אור הלר בחדשות 13.

ע"פ הפרסום, אלון חילווה, מי שמשמש כקצין הביטחון של משרד רוה"מ וסמנכ"ל הביטחון במשרד ראש הממשלה, פנה לוועדת צ'חנובר בבקשה לאבטח את ראש הממשלה ומשפחתו גם לאחר תום כהונתם.

הפנייה של סמנכ"ל הביטחון לוועדת צ'חנובר העוסקת באבטחת בכירים, נעשתה ב-14 במאי. אלון חילווה ביקש כי גם לאחר כהונתו של נתניהו, האמורה להסתיים ב-2021 ע"פ ההסכם הקואליציוני, יאובטח הוא ומשפחתו - רעייתו ושני בניו.

מהדיווח עולה כי בבקשה נכתב ש"ילדיו של רה"מ יקבלו מענה אבטחתי, לרבות אבטחה צמודה בארץ ובחו"ל. רמת האבטחה של משפחת רה"מ לשעבר (רעיה וילדים) תישמר למשך 24 חודשים מרגע סיום כהונתו. בתום 24 חודשים יתוקף הצורך במענה אבטחתי על ידי ועדת השרים אחת ל-12 חודשים ובהתאם להמלצת גורמי המקצוע".

ע"פ הפרסום בחדשות 13, חילווה כלל בבקשתו לוועדת צ'חנובר גם בקשה לחבילת אבטחה עבור ראש הממשלה החליפי בני גנץ רעייתו רויטל וארבעת ילדיו אבטחה של שנתיים בתום כהונתו, וזאת בכדי כדי לאזן את בקשתו יוצאת הדופן. בסופו של דבר הסוגיה ירדה מסדר היום לאחר התנגדותם של השב"כ וגורמי הביטחון.

.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד