י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מגיפת מחירי הסלולר

צלח את הקורונה: רמי לוי תקשורת הפתיע לטובה

חברת רמי לוי תקשורת השומרת שבת וצלחה את מגפת הקורונה מתנצלת בפני עשרות אלפים שלא הספיקו לקבל את השירות ומציגה תוכנית של "ח"י שקלים" בחודש

צלח את הקורונה: רמי לוי תקשורת הפתיע לטובה
אילוסטרציה צילום: שוקי לרר

אין ספק כי המגזר שנזקק הכי הרבה לקווי טלפונים בימי תקופת נגיף הקורונה והסגר היה הציבור החרדי. היקף השימושים במערכת התקשורת הטלפונית קיבל ביטוי יוצא דופן והיה בעלייה חדה.

מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה כי ברשת 'רמי לוי תקשורת' לא גבו עמלות נוספות למי שחרגו בדקות מעבר לחבילה שרכשו, גם אם היה מדובר במאות ואלפי דקות שיחה ולקוחות רבים קיבלו אישור חריג לזיכוי על החריגות דקות לפנים משורת הדין. 

כאן רמי לוי הוכיח שוב שהוא עם הפנים לציבור החרדי. הוא העמיק את הקשר עם המגזר והביא לידי ביטוי את היכולות הסיטונאיות שלו גם בתקשורת. לוי הבין היטב את המצוקה, התחשב בה והוכיח את עצמו בצורה מיוחדת במינה, זאת לצד היות החברה שומרת שבת. 

חברת רמי לוי תקשורת מתנצלת בפני עשרות האלפים שלא הספיקו להגיע כולם בעקבות העומסים המטורפים וכעת היא מספקת תוכנית "ח"י שקלים" - חבילות של 7,500 דקות שיחה בעלות של 18 שקלים לחודש בלבד, מה שאמור לספק את הצרכים של בני הציבור החרדי בימי שגרה בטכנולוגיה מתקדמת ומיידית לאחר שמערכת החיבורים שודרגה לאחרונה.

כעת, לאחר סיום הגל הראשון של מגפת הקורונה מסכמים ברשת רמי לוי חודשים של הצלחה. הרשת צלחה את הקורונה ולמדה להכיר את צרכי הציבור החרדי

רמי לוי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד