י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אל תעשה את הטעות

בחב"ד מתנגדים לתכנית המאה של טראמפ

הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי המזכיר ואב"ד חב"ד בארץ פונה במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו שלא לקבל את 'תוכנית המאה' של טראמפ הכוללת בתוכה מדינה פלשתינית

בחב"ד מתנגדים לתכנית המאה של טראמפ
נתניהו והרב ירוסלבסקי צילום: פלאש 90

ההתנגדות בחב"ד לתוכנית טראמפ מקבלת תפנית: זקן רבני חב"ד בארה"ק ואב"ד בית הדין של רבני חב"ד הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי, שלח מכתב אישי לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הוא מפציר בנתניהו שלא לקבל את תוכנית הנשיא טראמפ, הכוללת בתוכה מדינה ערבית.

במכתב מזהיר הרב ירוסלבסקי שהתוכנית תביא רק היפך הטוב והביטחון. "מבקשים אנו מכבודו שח"ו וח"ו לא יעשה את הטעות לקבל את תוכנית המאה. תוכנית זו תביא רק היפך הטוב והביטחון של ארץ הקודש תובב"א".

בפתח מכתבו מזכיר הרב ירוסלבסקי לראש הממשלה נתניהו, כי בשנת תש"נ קיבל הוראות ברורות מהרבי בנוגע לעניינים אלו. לידי מוֹקֵד חַבַּ"ד הגיע המכתב המלא שנשלח לנתניהו. 

"ב"ה, ערב שבת קודש פרשת בהעלותך י"ג סיון ה'תש" כבוד ידידנו הנעלה והנכבד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו נ"י שלום רב וברכה!  בזמנו בשנת תש"נ (1990) היו לנו הוראות ברורות מכ"ק אדמו"ר מליובאוויטש נ"ע בנוגע לעניין החזרת השטחים וכו' וכו', אשר בוודאי זכורים לכבודו:.

"כאשר נשמעים היום דיבורים וכו' והסכמה להקמת מדינת טרור בשטחי יהודה ושומרון,  מבקשים אנו מכבודו שח"ו וח"ו לא יעשה את הטעות לקבל את תוכנית המאה של הנשיא טראמפ הכוללת בתוכה מדינה פלשתינית רחמנא ליצלן, ודי למבין. תוכנית זו תביא רק היפך הטוב והביטחון של ארץ הקודש תובב"א.  אנו מאחלים ומתפללים בכל עת להצלחתך  בענייני הכלל והפרט. בכבוד רב ובהערכה רבה  העתק על הציון הק' של הרבי מליובאוויטש". 

המכתב. צילום: מוקד חב"ד

הרב ירוסלבסקי רבני חב"ד בנימין נתיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד