י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"עדי הכרמל" בדליית אל כרמל: חוויה שונה ומפתיעה ביישוב המוכר

ב"עדי הכרמל" תמצאו מתחמי סוויטות של עד 30 איש. במיקום כפרי מושלם הפונה אל מול הרי הכרמל הירוקים והנוף הפתוח של עמק יזרעאל, תוכלו ליהנות מחופשה מפנקת באחת או יותר ממגוון יחידות הנופש המאובזרות

"עדי הכרמל" בדליית אל כרמל: חוויה שונה ומפתיעה ביישוב המוכר
עדי הכרמל צילום: יח"צ

מי מאתנו לא מרגיש צורך לנער מעליו את החודשים האחרונים של הסגר שנכפה עלינו והפך את חיינו לסיר לחץ מתיש?  

יש מישהו שאינו רוצה לצאת למרחבים, ולנשום אוויר נקי שירחיב את הראות וירומם את מצב הרוח?

אם עניתם בחיוב, כנראה שכתבה זו אינה מיועדת לכם. אבל אם אתם זקוקים לשינוי אווירה בנוף פתוח וירוק עם שפע של פעילויות, אטרקציות ומקומות בילוי אותנטיים בשווקים צבעוניים, מומלץ מאוד להגיע אל "עדי הכרמל". זהו מתחם נופש באווירה ים תיכונית ייחודית ושונה שביישוב הדרוזי הפופולרי דליית אל כרמל.

אווירה מיוחדת. עדי הכרמל • קרדיט: יח"צ

ב"עדי הכרמל" תמצאו מתחמי סוויטות של עד 35 איש. במיקום כפרי מושלם הפונה אל מול הרי הכרמל הירוקים והנוף הפתוח של עמק יזרעאל, תוכלו ליהנות מחופשה מפנקת באחת או יותר ממגוון יחידות הנופש המאובזרות. המתחם הייחודי בנוי כקומפלקס רחב ידיים אל מול הנוף הפתוח עם חצר עשירה בהנאות, טרסות שמש עם ריהוט גן ויחידות אירוח מגוונות המתאימות לכל סוגי האורחים:

יחידות לזוגות:
כוללות מיטה עם מזרן איכותי, פינת ישיבה נעימה ומטבחון. בנוסף ליחידות אלו, קיימות סוויטות לזוגות מרווחות במיוחד שכוללות גם ג'קוזי זרמים של עיסוי מים מפנק.

סוויטות משפחתיות: 
מתאימות לאירוח זוג ועד 3 ילדים. תמצאו בהן ג'קוזי זרמים פרטי, חדר שינה נפרד להורים, סלון נעים, ומטבחון מאובזר לנוחיותכם.

אירוח קבוצות:
מתחם עדי הכרמל מושלם ואידיאלי לאירוח קבוצות חברים, משפחות גדולות וימי כיף. 8 יחידות אירוח מגוונות, מרפסות שמש גדולות, מדשאות ירוקות, מתקני הנופש וההתאמות השונות שהמתחם מציע הופכות כל חופשה לאירוח אידיאלי עבור מגוון של קבוצות נופשים.

כאן תיהנו מבילוי בבריכת שחיה גדולה, מחוממת ומקורה עם מיטות שיזוף. תוכלו גם להתאמן במשחק הפינג פונג עם שולחן מתאים לצורך זה שיחכה לכם במתחם. טרסות שמש ייחודיות עם ריהוט גן במפלסים השונים יעמדו לרשותכם אם תרצו להשתזף בשמש, או סתם לנוח. אם רציתם לאכול בחיק הטבע, לא תצטרכו לצאת מהמתחם, שולחנות פיקניק ועוד המון הנאות מחכות לכם כאן מול נופים עוצרי נשימה של עמק יזרעאל ורכסי הכרמל הפסטורליים.

הבריכה המפנקת • קרדיט: יח"צ

לאלו מכם שבכל זאת מעוניינים לצאת לחיק הטבע, המיקום המצוין של מתחם עדי הכרמל מהווה מקום יציאה נוח וקרוב לאתרי טיול המתאימים לכל הגילאים:

  • מסלולי נחלים ציוריים של נחל רז, נחל השופט ונחל ציפורי הנמצאים במרחק נסיעה קצר.
  • נקודות תצפית יפיפיות.
  • חוף הבונים הקסום.
  • כפר האמנים עין הוד.
  • אתרים רבים בחיפה, כמו הגנים הבהאים ועוד...

חשוב לציין שהמקום שומר על מחירים נוחים, עדי, בעל המקום מבטיח: "אנחנו תופרים לאורחים חבילה של אירוח מושלם לפי מידות - הסוויטות שלנו מתאימות לקבוצות גדולות, לזוגות ומשפחות"  ומוסיף, "אנו מקפידים על המקום נקי ומחוטא כדי לשמור על בריאות האורחים שלנו בימים אלו". 

אז למה אתם מחכים?

לפרטים נוספים הכנסו לכאן>>>

נופש כרמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד