ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מהגביע ועד הריקוד עם טסלר

כפי ההנחיות: בויז'ניץ חגגו שבע ברכות במתכונת הקפסולות

מה הפיצוי שנתן האדמו"ר לכלל בחורי החסידות שלא השתתפו בחתונה? החתן שלבש חלוק לבן כדי לרקוד עם בחורי הקפסולות של הישיבה, והריקוד ההיסטורי עם הח"כ שקיבל את הוועדה לפניות הציבור. 'בחדרי חרדים' עם צימוקים משמחת השבע ברכות בויז'ניץ שנערכה על פי כל כללי משרד הבריאות

כפי ההנחיות: בויז'ניץ חגגו שבע ברכות במתכונת הקפסולות
הרבי מויז'ניץ אמש בשבע ברכות צילום: בחדרי חרדים

בחצר חסידות ויז'ניץ חגגו אמש (ראשון) את שמחת השבע ברכות המרכזית לרגל נישואי נכדת האדמו"ר מויז'ניץ, בת לבנו הרה"צ רבי יצחק ישעיה הגר, עם נכד האדמו"ר מטשרנוביל, בן לחתנו האדמו"ר מברעזאן.

השמחה התקיימה בבית המדרש הגדול ויז'ניץ בקריה בבני ברק בהשתתפות בחורי החסידות הלומדים בקפסולות בכל הישיבות של ויז'ניץ שלא השתתפו בחתונה וקיבלו פיצוי, וכן לאלו התורמים למגבית 'תנו לבבכם' של החסידות לטובת בית המדרש הגדול.

האירוע נערך כפי כל הנחיות משרד הבריאות ואף המשטרה נכנסה בתחילת האירוע, ועברה על כל המקומות ובדקה את הקפסולות והמתחמים לוודא האם נשמרים כל הכללים.

במקום הוגש לרבי גביע הנקרא "ריזענער בעכער", בכדי שהרבי ישתמש בזה בשבע ברכות וכן בשבת הקרובה, וביום ראשון הקרוב תיערך הגרלה על הגביע היוקרתי בין כלל בחורי הקפסולות שלמדו בשלושת ימי הגבלה לפני חג שבועות, 20 שעות ברציפות בקפסולות, כהכנה למתן תורה.

במהלך השמחה נשא הרבי דברים וביקש: "נכון שבחורי הקפסולות לא יכולים להגיע לחתונות של חבריהם, אבל אלה שלא נמצאים בקפסולות, שכן יגיעו". בנוסף הוסיף האדמו"ר: "אני מבקש מהבחורים, שנכון שכעת צריך טלפונים בישיבות, אבל לא לשמוע קווי נייעס בכלל". 

בריקודים הורה הרבי לבחורים לתת ידיים אחד לשני כפי המותר להם, ולרקוד ביחד.

אחד החסידים מתאר ל'בחדרי חרדים' "מיד הביאו הבחורים שלא נמצאים בקפסולות 'כפפות' וגם כן נתנו ידיים אחד לשני. וכך גם הורידו את החתן משולחן הכבוד, והלבישו לו כפפות וחלוק לבן כפי הנחיות הבריאות ורקדו עמו במשך זמן רב. וכך כמה מהמשגיחים של הישיבות הכניסו את החתן לתוך הקפסולות, ורקדו עמו כשהוא עם חלוק לבן, דבר שהעצים והגביר את השמחה גדולה".

לקראת סיום השמחה רקד הרבי עם ח"כ יעקב טסלר נציג החסידות בכנסת שקיבל את הוועדה לפניות הציבור. הרבי רקד עמו כשידיהם שלובות זו על כתף של זו לקול שירת "השם הוא מלכנו". 

 

חסידות ויז'ניץ קפסולות יעקב טסלר שבע ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד