י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעקבות ההספד למזכ"ל

פנייה לשר ולמפכ"ל: מצו הדין עם תומכי הטרור בהר הבית • צפו

לאחר מותו של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי לשעבר, רמדאן שלח, התקיים אמש טקס הספד על ידי אנשי הווקף בשטח הר הבית. במכתב שנשלח לשר אוחנה ולמפכ"ל המשטרה דורשים אנשי הר הבית למצות עמם את הדין. "לסלק את המסיתים משטח ההר"

פנייה לשר ולמפכ"ל: מצו הדין עם תומכי הטרור בהר הבית • צפו
דיאא חאג' יחיא, חדשות השואגים לימין, קבוצת מדברים תקשורת.

אנשי הווקף הירדני בהר הבית ספדו בהערצה לד"ר רמדאן שלח, מזכ"ל ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי לשעבר.

תנועת "סטודנטים למען הר הבית" פנתה היום (ב') במכתב לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, למפכ"ל המשטרה ולמפקד מחוז ירושלים בקריאה לפתות בחקירה והעמדה לדין של אנשי הווקף הירדנים השוהים בהר הבית, לטענתם, שלא כחוק.

במכתב ששוגר לשר אוחנה ולמפכ"ל נאמר, כי אנשי הווקף קיימו ביום אמש (ראשון) הספד ברשת הקשר שלהם לרמדאן שלח, טרוריסט ששמו הופיע ברשימת המבוקשים ביותר של ה-FBI האמריקאי, והיה חבר בתנועת "האחים המוסלמים" וממייסדי הג'יהאד האיסלאמי, אשר בזמן כהונתו כראש הארגון, ביצעו מחבליו אין ספור פיגועים נגד ישראלים, כולל פיגועי התאבדות.

לטענת התנועה, הארגון אותו ייסד והוביל רמדאן שלח, מוכר כארגון טרור על ידי ארצות הברית, האיחוד האירופי, בריטניה, יפן, קנדה, אוסטרליה וישראל.

"ההספד נערך ברשת הקשר  בצורה גלויה ומתועדת ושם נאמר כי "בשם שומרי מסגד אלאקצא, אנו מבכים את לכתו של המנוח הגדול של האומה ושל פלסטין, רמדאן שלח", נאמר במכתב

בתנועת "סטודנטים למען הר הבית" כותבים במכתב כי "חל על תומכיו של הארגון חוק המאבק בטרור התשע"ו-2016 שקובע כי 'העושה מעשה של הזדהות עם ארגון טרור, לרבות בדרך של פרסום דברי שבח, תמיכה או אהדה... דינו-מאסר שלוש שנים'. כמו כן, 'המפרסם דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה טרור, תמיכה בו או הזדהות עמו, ועל פי תוכנו של הפרסום והנסיבות שבהן פורסם יש אפשרות ממשית שיביא לעשיית מעשה טרור', דינו מאסר חמש שנים".

כמו כן, בתנועה דורשים למצות את הדין עם הווקף ולנתק עמו כל קשר הנהוג כיום דבר שבשגרה: "לאור האמור בחוק, עליכם להורות על איתור ומיצוי הדין עם אנשי הוואקף הירדני אשר הספידו את מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי בהר הבית. בנוסף, נאמר כי "משטרת ישראל לא יכולה לשתף פעולה עם גופים תומכי טרור ולכן, אנו מפצירים בכם לבטל כל סוג של שיתוף פעולה ומתן סמכויות לאנשי הווקף בהר הבית."

מתנועת "סטודנטים למען הר הבית" נמסר כי "לא יתכן שבהר הבית ישרוץ גוף שמספיד ומהלל רבי-מחבלים וראשי ארגוני טרור, ובאותו זמן גופים ישראלים מקיימים עם אותו הגוף קשרים ותיאום בשגרה. הגיע הזמן להפסיק את איבוד הצפון, לעשות ריסטרט למערכת ולהתחיל להשליט ריבונות לא רק ביהודה ושומרון, אלא קודם כל בהר הבית. ואת כל זה צריך לעשות כשאנשי הווקף המסיתים מסולקים ראשונים משטח ההר".

הר הבית תמיכה בטרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד