י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בר מצווה ללא חתן

האדמו"ר שהפתיע בבית של ילד התסמונת

סיפור מפעים ומרגש על הרבי מויז'ניץ, שהגיע בהפתעה לבית אחד החסידים שבנו הלוקה בתסמונת דאון והגיע לגיל בר מצווה • הרבי הזמין את המקהלה וערך סעודה לכבודו • הסיפור המלא ב'בחדרי חרדים'

האדמו"ר שהפתיע בבית של ילד התסמונת
הרבי מויז'ניץ בשבוע שעבר צילום: יהושע פרוכטר

סיפור מדהים ומרגש מסתובב בין חסידי ויז'ניץ ביממה האחרונה, במוצאי שבת הגיע האדמו"ר מויז'ניץ לבית אחד החסידים בבני ברק ונקש בדלת, ההורים ההמומים מבואו של הרבי בהפתעה גמורה לא ידעו את הסיבה.

"היום יש לבנך בר מצווה", אמר האדמו"ר לאב הנרגש, "הגעתי לסעודת דוד מלכה משיחא וסעודת בר מצווה" אמר הרבי לחסיד שלא ידע את נפשו מרוב שמחה כשדמעות זולגת מעיניו.

מתברר כי לאברך ישנו ילד שנולד ל"ע עם תסמונת דאון והרבי שזכר את לידתו הגיע בדיוק בליל בר המצווה לחגוג עם ההורים ללא הילד שנמצא במוסד לילדים מיוחדים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לתדהמת ההורים הנרגשים הורה האדמו"ר לגבאי להזמין מיידית את מקהלת ויז'ניץ, ולארגן סעודה כיאה וכנדרש. וכך במשך שעתיים ערך האדמו"ר סעודת בר מצווה לבני המשפחה לכבוד אחיהם אשר אינו יכול להשתתף בשמחתו.

למחרת ביום ראשון לפני שחרית, כאשר האדמו"ר הניח תפילין לבחור בר מצווה אחר, שחגג באותו יום את היכנסו לעול תורה ומצוות, הורה לו הרבי כי בעת תפילתו יכוון גם כן עבור אותו ילד שלא יכול לקיים מצות תפילין כהלכתה. 

חסידות ויז'ניץ בר מצווה תסמונת דאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד