י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

כל מה שרצית לדעת על השקעות נדל"ן בארה"ב

משבר הנדל"ן בארה"ב יצר הזדמנות נדירה להשקעה: כיצד מתבצעת ההשקעה? ממתי מתחילים לקבל הכנסות מהשכרת הנכס? האם העסקה בטוחה ומבוטחת? ואיזה בטחונות מקבלים הרוכשים כהגנה על כספם?

כל מה שרצית לדעת על השקעות נדל"ן בארה"ב

משבר הנדל"ן בארה"ב יצר הזדמנות נדירה להשקעה, כתוצאה מהמשבר בנקים אינם מאפשרים לרוכשים מקומיים לקבל מימון בתנאים מועדפים כפי שהיה טרום המשבר כתוצאה ממצוקת אשראי, פועל יוצא מכך החל משנת 2007 נוצרה ירידה דרמטית בביקושים לרכישת דירות שהובילה לירידה תלולה במחירי הדירות.

חלון ההזדמנויות הנוכחי מאפשר למשקיעים לרכוש נכסים איכותיים ומושכרים לדיירים שאותרו ונבדקו בקפידה רבה ע"י קבוצת PRIME CAPITAL בארה"ב במחירים נמוכים ואטרקטיביים מאוד וכך המשקיעים נהנים הנאה מכופלת: רכישת נכסים במיקומים מרכזיים במחירי זולים, קבלת הכנסות שכ"ד שוטפות בתשואה גבוהה כבר החל ממועד הרכישה ומימוש הנכסים בעתיד ברווח פוטנציאלי משמעותי עם התגברות הביקושים ועליות מחירי הדירות לאחר שחרור האשראי ע"י הבנקים לרוכשים מקומיים. ראוי להדגיש כי הכלכלה האמריקאית מבוססת על צריכת משקי הבית הפרטיים ולאור התאוששות הכלכלה בארה"ב והנתונים החיוביים במהלך החודשים האחרונים, ארה"ב מצויה בשלבי צמיחה ויציאה מהמיתון המתאפיינים בהגברת שיעור הצריכה ועליית קצב רכישת הדירות.

השוק האמריקאי מתאושש ומראה סימני יציבות ויציאה מגמתית מהמשבר כבר החל מהרבעון השני של השנה באופן שמפתיע אף את האנליסטים והכלכלנים המומחים בארה"ב, לראייה הצמיחה חזרה לשוק האמריקאי ברבעון האחרון ושוק ההון האמריקאי אף הוא חוזר למצבו טרום המשבר ומסמן את התאוששותה של ארה"ב.

פרק הזמן הנוכחי יוצר הזדמנות נדירה לנצל את שוק הנדל"ן בארה"ב להשקעה נבונה וסולידית מאחר ודירות איכותיות עדיין זולות משמעותית באופן שניתן לבצע השקעה איכותית עם הכנסות שכירות גבוהות ויציבות כבר ממועד הרכישה ובעתיד עם עליית המחירים כתוצאה משחרור משכנתאות לרוכשים מקומיים ניתן יהיה למוכרם ברווח משמעותי. בשילוב פוטנציאל רווח מכירה אדיר עם עליית מחירי הנכסים. לקבל עליהם תשואה גבוהה בגין השכרתם.

ראוי לציין כי שוק הנדל"ן בארה"ב מצריך התמקצעות והתמקדות ספציפית באיזורים בהם אכן קיים פוטנציאל אמיתי ליצירת ערך מוסף להשקעה, הקבוצה פעילה בארה"ב בהשקעות נדל"ן כבר 7 שנים ומתמקדת בנכסים במיקומים מרכזיים באורלנדו פלורידה לאור ניסיון רב שנים של השקעות בארה"ב ומתוך הבנה שהשקעה בנכס במיקום איכותי תביא הן ליצירת הכנסות שוטפות אטרקטיביות ויציבות והן ליצירת ערך מימוש גבוה יותר עבור המשקיעים.

איך מתבצעת ההשקעה?

הרכישה נערכת באמצעות סיוע משרד עו"ד אמריקאי-ישראלי הממוקם בפלורידה (רישיון עו"ד בישראל וגם בארה"ב) המטפל כנאמן בסגירת הרכישה והעברת הבעלות לרוכשים.

כיצד מבוצעת הרכישה ומה תפקיד הנאמן?

לאחר שהסכם הרכישה נחתם מטפל משרד עו"ד הנאמן בארה"ב בהעברת הבעלות. תמורת הרכישה מועברת על ידי הרוכשים ישירות לחשבון הנאמנות בארה"ב של משרד עו"ד הנאמן ולאחר קבלת סכום הרכישה לחשבון הנאמנות ומסירת אישור על כך לרוכשים, מטפל הנאמן בהעברת הבעלות על שם לקוחותינו.
הטיפול בהעברת הבעלות נערך באמצעות משרד עו"ד הנאמן בארה"ב המשמש כנאמן לעיסקה עפ"י חוק בארה"ב ולכן אמון על בדיקת הנכס והבעלות בו בטרם ביצוע העיסקה. ראוי לציין כי החוק בארה"ב מטיל על הנאמן חובות זהירות כלפי הרוכשים ולכן מתאפשרת עריכת עסקה פשוטה, שקופה ויעילה באופן שמקנה ללקוחותינו הגנה מקסימלית במהלך הרכישה ולאחריה.

איזה בטחונות מקבלים הרוכשים כהגנה על כספם?

סכום הרכישה מועבר ישירות על ידי הרוכשים לחשבון הנאמנות של משרד עו"ד הנאמן בארה"ב. הקבוצה מוודאת כי תמורת הרכישה עוברת מלקוחותיה לחשבון הנאמנות ישירות ולקוחותיה מקבלים את אישור הנאמן על הפקדת סכום הרכישה בחשבון הנאמנות. הנאמן מחויב להעביר את תמורת הרכישה למוכר רק עם השלמת העיסקה ורישום הבעלות על שם הרוכש. לקוחותינו זוכים להגנה מלאה על כספם שכן במידה והעסקה אינה מושלמת בגין תנאים שאינם תלויים ברוכש מחויב הנאמן להחזיר ללקוחותינו את מלוא סכום הרכישה שהועבר אליו בנאמנות.

האם העסקה בטוחה ומבוטחת?

כן. כחלק משירותי הנאמן ובתום הליך רישום הבעלות מוסר עו"ד הנאמן לרוכשים את מסמכי הבעלות בנכס על שמם בטאבו בארה"ב בצירוף תעודת ביטוח המבטחת את בעלותם בנכס. תעודת ביטוח הבעלות מקנה לרוכשים הגנה מוחלטת על בעלותם בנכס.

האם מדובר בבעלות במסגרת קבוצתית או תחת מגבלות שותפים כלשהן?

לא. הנכס הינו % 100 בבעלות ישירה של הרוכשים ללא כל מגבלות ותנאים. הרוכשים הינם הבעלים של הנכס וכל ההחלטות בקשר עם הנכס מתקבלות אך ורק ע"י הרוכשים בלי מגבלת שותפים וללא החלטות התלויות באחרים. יתרונות הבעלות המלאה מדברים בעד עצמם, אנו דוגלים בכך שהרוכשים צריכים להיות חופשיים לקבל החלטות כאוות נפשם בקשר עם הנכס ופירות השקעתם ללא תלות בגורם כלשהו.

מתי מתחילים לקבל הכנסות מהשכרת הנכס?

מיידית. חברת הניהול מטעם הקבוצה המתמחה בניהול הנכסים וטיפול במכלול הנושאים הקשורים בהם, לרבות ניהולם השוטף ומכירתם בעתיד, מנהלת את הנכס החל ממועד הרכישה ולאחר חתימת הסכם ניהול עם לקוחותינו. אחד היתרונות המובהקים של קבוצתינו בכך שאנו מציעים לרוכשים דירות איכותיות עם שוכר המתגורר בדירה ולכן לקוחותינו נהנים מהכנסה יציבה של שכ"ד ותשואה על השקעתם החל ממועד הרכישה.

כל כמה זמן מתקבלת הכנסת שכ"ד מהנכס?

באפשרות לקוחותינו לקבל את הכנסות שכ"ד באופן חודשי רציף, רבעוני או בכל תדירות שמתאימה להם ללא כל הגבלה ועל פי רצונם. חברת הניהול אחראית לגביית שכר הדירה והעברתו לרוכשים בהתאם להנחיותיהם.

אילו היבטים נוספים על הרוכש לבדוק בטרם ביצוע הרכישה?

הקבוצה מציעה לרוכשים לקבל מידע משלים לגבי היבט המיסוי ולשם כך התקשרה בשיתוף פעולה עם משרד רו"ח מוביל בישראל המוסמך גם בארה"ב כגורם המקצועי המספק לרוכשים שירות מקצועי ואמין בקשר עם השקעתם.

לייעוץ ומידע נוסףPRIME CAPITAL GROUP

03-6962266

קישורים:
לאתר האינטרנט של החברה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד