י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כיצד ליצור תוכן ממיר וחכם לצורך קידום אתרים אורגני

תוכן איכותי הוא ללא ספק אחד הכלים העיקריים והיעילים ביותר בעולם קידום האתרים האורגני, כלי אשר צריך לעמוד במרכזה של כל אסטרטגיית קידום מוצלחת • במה טמונה חשיבותו הרבה של תוכן איכותי לקידום אתרים אורגני וכיצד נוכל ליצור תוכן חכם, איכותי ובעל פוטנציאל המרה גבוה?

כיצד ליצור תוכן ממיר וחכם לצורך קידום אתרים אורגני
קידום תוכן צילום: depositphotos

נתחיל בכמה נקודות באמצעותן ננסה להבהיר מדוע תוכן איכותי ומתאים מהווה אבן פינה מהותית כל כך לכל ניסיון אפקטיבי לקידום אתרים אורגני - 

  • שימוש נכון ויעיל בתוכן המתאים יאפשר לנו לקדם את האתר בגוגל באופן יציב יחסית ולטווח הארוך.
  • לתוכן איכותי יחסי המרה גבוהים יחסית (המרת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות בפועל) ולכן הוא מאפשר החזרה מהירה ובטוחה יחסית של ההשקעה בקידום האתר
  • תוכן "איכותי" הוא תוכן אשר מעניק למבקרים באתר שלכם תועלת וערך מוסף של ממש. לא רק שזהו יתרון בפני עצמו, אלא שזוהי גם הדרך הטובה ביותר לרכוש את אמונם של גולשים ולהפוך אותם למבקרים קבועים באתר שלכם.
  • במיוחד כיום בעידן הרשתות החברתיות, תוכן ניתן לשיתוף נרחב וממוקד גם יחד, בקלות ובמהירות חסרות תקדים. לכן מדובר בכלי חשוב ביותר לצורך הפצת האתר, הגעה לקהלים חדשים ומציאת לקוחות פוטנציאליים רבים.

אלו הם רק כמה מהיתרונות המרכזיים של שימוש נכון בתוכן לצורך קידום בגוגל של האתר וכמובן שניתן למנות יתרונות נוספים אך בשלב זה נרצה לצאת מתוך נקודת הנחה כי שימוש נכון בתוכן איכותי הוא מטרה עיקרית עבורנו במסגרת קידום אורגני של האתר, וננסה להבין – מהן הדרכים לעשות זאת? כיצד ניצור תוכן ממיר ויעיל עבור קידום האתר? להלן כמה נקודות עיקריות בהקשר זה שמומלץ לכל מי שמתעניין בקידום אתרים אורגני לקחת לתשומת ליבו:

אין תחליף לתוכן אינפורמטיבי ואיכותי –  נקודה זו עלולה להישמע טריוויאלית אך בפועל אינספור בעלי אתרים בוחרים בקיצורי דרך ומציפים את האתר שלהם בתוכן אשר אינו באמת איכותי ואינפורמטיבי עבור הגולשים, אלא רק מגדיל את נפח האתר במטרה למשוך אליו עוד ועוד גולשים. בפועל, זו אסטרטגיה שגויה. האסטרטגיה הטובה ביותר בה ניתן לנקוט היא השקעה ביצירת תוכן איכותי, כזה אשר באמת יעניק לגולשים ערך מוסף ויתרום להם משהו. בטווח הארוך, זוהי הדרך היחידה והבטוחה באמת לקדם את האתר, גם אם זה אומר להגדיל את התקציב המופנה ליצירת תוכן, לשכור כותבי תוכן מקצועיים וכו'.

להנגיש את התוכן לגולשים – לא מספיק להעלות תוכן רלבנטי ואיכותי, חשוב גם לדאוג כי טכנית הוא יהיה נגיש לגולשים בצורה נוחה וברורה. זאת ניתן להשיג באמצעות ביצוע אופטימיזציה לדפי האתר במסגרתה תוודאו כי האתר פועל בצורה חלקה ומהירה וכי הגולשים מצליחים למצוא בדיוק את העמוד שהם מחפשים כבר בתוצאות החיפוש בגוגל. בנוסף, מומלץ בכל אתר לבצע פעולות פשוטות אשר הופכות את הגלישה בו לנוחה ו"זורמת"  יותר ואת התוכן בו לנגיש וקל יותר למציאה. לדוגמה – הוספת תפריטים המציגים באופן ברור ואינטואיטיבי את מבנה האתר, הוספת תגיות המאפשרות לגולשים למצוא במהירות ובקלות את התוכן הספציפי בו הם מעוניינים וכד'.

שימוש מושכל ונרחב ברשתות חברתיות לצורך הפצת תכנים – מעבר ליצירת תוכן איכותי והנגשתו בצורה נוחה לגולשים המבקרים באתר שלכם, חשוב גם להפיץ את התוכן הזה בצורה יעילה ברשת. כמובן שהיום הדרך המתבקשת ביותר לעשות זאת היא באמצעות הרשתות החברתיות. שימוש מושכל ברשתות החברתיות יכול לאפשר לכם לא רק להפיץ את התוכן ואת האתר באופן נרחב ביותר ובמהירות רבה, אלא גם לפלח את השוק ולהגיע בדיוק לגולשים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להתעניין באתר שלכם ולהפוך ללקוחותיו. שימוש נרחב ברשתות החברתיות לצורך הפצה ממוקדת ונרחבת גם יחד של תוכן הופך משנה לשנה לחלק דומיננטי ומהותי יותר מהעולם של קידום אתרים אורגני.

להישאר מעודכנים ורלבנטיים -  חשוב להעלות כל הזמן תוכן עדכני ורלבנטי, כזה המגיב למרחש בעולם בתחום בו עוסק האתר. בעידן של היום אינכם יכולים להרשות לעצמכם לא להיות עדכניים, שכן בכל תחום שרק נעלה על הדעת פועלים אינספור אתרים מתחרים, ובמידה והאתר שלכם לא יהיה עדכני – אחרים כן יהיו. והם ימשכו אליהם את מרבית הגולשים הרלבנטיים.

לסיכום, שימוש נכון ומושכל בתוכן איכותי מהווה אבן יסוד כיום בקידום אורגני של כל אתר אינטרנט. דאגו להשקיע מספיק תשומת לב ומשאבים נוספים ביצירה, הפצה וקידום של תוכן איכותי, במידה ואתם מעוניינים באמת בסיכויים הטובים ביותר לקדם את האתר שלכם בצורה מוצלחת.

עדיין יש שאלות? אתם מוזמנים לגלוש למדריך קידום אתרים באתר של תמי לב – קידום אתרים בגוגל.

קידום אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד