י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת סיפוח

ח"כ קרעי מאיים: "אין ריבונות? אין ממשלה"

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, איים היום, כי באם החלת הריבונות על שטחי יהודה ושומרון לא תקודם, הממשלה תתפרק • "מי שחושב שיוכל לסכל מאחורי הקלעים את החלת הריבונות - טועה"

ח"כ קרעי מאיים: "אין ריבונות? אין ממשלה"
הפגנה למען החלת הריבונות צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

על רקע הסיפוח המתקרב, חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד צייץ היום וכתב כי באם החלת הריבונות על שטחי יהודה ושומרון לא תקודם, הממשלה תתפרק. קרעי כתב כי "אין ריבונות? אין ממשלה".

דבריו של חבר הכנסת שלמה קרעי מגיעים על רקע הדיווח בחדשות 13, לפיו ארצות הברית תתמוך בסיפוח אך ורק במידה ותהיה הסכמה בין הליכוד לכחול לבן, וכן על רקע הדיווח כי בכירי מפלגת כחול לבן פועלים מאחורי הקלעים לסכל את החלת הריבונות על שטחי יהודה ושומרון.

ח"כ שלמה קרעי // יונתן זינדל, פלאש90

חבר הכנסת קרעי כתב עוד בביקורת מרומזת על מפלגת כחול לבן כי הצורך בסיפוח עולה בקנה אחד עם הצורך בממשלת אחדות: "מי שחושב שיוכל לסכל מאחורי הקלעים את החלת הריבונות - טועה. זו עמדתי האישית והיא עולה בקנה אחד עם הצורך החיוני בהקמת ממשלת האחדות".

קרעי הדגיש, כי לא יהיה שום ויתור על הבאת הסיפוח לכדי חקיקה וכי מדובר בהזדמנות היסטורית: "לא נוותר על הזדמנות היסטורית רק בגלל שאתם דואגים לספרי ההיסטוריה של אלו שלא מכירים בזכותנו להיות כאן".

ראש הממשלה נחוש בכוונתו לקדם את החלת הריבונות ביהודה ושומרון. את עניין הסיפוח נתניהו הבטיח במהלך הבחירות מספר רב של פעמים אך שלא כמו כמו הבטחות בחירות אחרות שמתמסמסות להן מיד לאחר הבחירות, הפעם נתניהו רציני לקיים את הבטחתו.

החלת ריבונות שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד