י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הייתם? כנסו לבידוד

חולת קורונה שהתה בטיסת אל על מניו יורק

בטיסה של חברת אל על שנחתה הבוקר בנתב"ג מניו יורק, שהתה חולת קורונה, כך התבר מאחר יותר. כל הנוסעים נדרשים להיכנס לבידוד ביתי באופן מיידי  

חולת קורונה שהתה בטיסת אל על מניו יורק
מטוס אל על. אילוסטרציה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בטיסה של חברת אל על שהגיעה היום (שלישי) מניו יורק ונחתה בשדה התעופה בן גוריון בתל אביב אובחנה נוסעת ששהתה על הטיסה כחולת קורונה, כל הנוסעים ששהו על הטיסה נדרשו להיכנס לבידוד של שבועיים ימים, כך דווח לראשונה ב'ישראל היום'.

ע"פ הדיווח, הטיסה שבה שהתה הנוסעת שאובחנה כחולה בנגיף הקטלני היא טיסה LY014 שנחתה בשעה 07:15 בבוקר בנתב"ג.

ברור שחלה חובת בידוד למשך שבועיים על כל הבאים בשערי המדינה, אולם בחברה בחרו ליידע את הנוסעים על חולה מאומתת בכדי להזהיר את אלה שמצפצפים על ההוראה ובכל זאת מרשים לעצמם להפר את הבידוד.

חברת התעופה אל על נפגעה באופן קשה ביותר ממשבר הקורונה, המשבר אילץ את החברה להפסיק את פעילותה ולצמצם למינימום את הטיסות שלה, החברה הוציאה את מרבית עובדיה לחל"ת, ושלשום הודיעה החברה כי היא שוב דוחה את התחלת הטיסות הסדירות שלה - הפעם מה-20 ביוני כפי שתוכנן ל-30 ביוני.

בתוך כך, הנגיף ממשיך להתפשט בישראל, כשרק ביממה האחרונה התגלו 148 חולים, מספר החולים הפעילים עומד על 2,722. בשבוע האחרון עלה מספר החולים ב-900 חולים חדשים. בסך הכל מניין הנדבקים בישראל מפרוץ המגיפה עומד 18,180.

קורונה חברת אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד