י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אין דבר העומד בפני הרצון"

איך הוא יבין אם יש לך רצונות מנוגדים

"אין דבר העומד בפני הרצון" - אך מתי יצא לך לחשוב עליו, איך יתכן שלא מתממשים כל הרצונות שלך? • כאשר תת המודע מקבל משני רצונות - מרצון הלב ומרצון השכל • איך תוכלי לאחד אותם?

איך הוא יבין אם יש לך רצונות מנוגדים
תת מודע צילום: pixabay

את ודאי מכירה את המשפט "אין דבר העומד בפני הרצון", אך מתי יצא  לך לחשוב עליו. איך ייתכן שלא מתממשים כל הרצונות שלך? כדי לענות על שאלה זו, חשוב לי שתביני את המסר הבא:"מעבחאיןרלרצסילדצפגתך". כלומר: "לגןרחפקצחדלביגצקתדיזס" ולא. זו אינה טעות בהקלדה.

אני רוצה להוכיח לך דבר פשוט: בדיוק כפי שלא הבנת מה המשמעות של המשפט, כיון שהאותיות מבולבלות. ממש כך תת המודע שלך, לא מבין את הרצון שלך. למה? כי יש רצונות מנוגדים.

תת המודע מקבל מסרים מנוגדים לאותה מטרה בדיוק. אני רוצה! אבל מפחדת ולא רוצה ש.. אני מאוד רוצה. אבל גם רוצה משהו הפוך במקביל. מה הוא אמור להבין? לאיזה כיוון להוביל? יש בנו 2 רצונות. רצון הלב (הדימויים הפנימיים בתוכנו) ורצון השכל (המודע, ההיגיון, ההבנה השכלית) ובמלחמה ביניהם, הרצון בדימוי הפנימי ינצח, רק כששניהם יתאחדו לרצון אחד. אזי לא יהיה דבר שיעמוד כנגד הרצון בעז"ה.

השלב הראשון , בכדי להצליח להגיע למטרה מסוימת, זה לבצע בהירות פנימית לגבי המטרה האישית. מרגש אותי כל פעם מחדש. כל שיח אימוני בקליניקה שלי שמגיע לתוצאה הרצויה אחרי תהליך קצר של ליווי ממוקד. איך מבלבול, חוסר ביטחון עצמי, ביקורת עצמית וחוסר אמונה שמשמשים בערבוביה במוח, ב"ה נוצרת בהירות במפלסי תת ההכרה, חידוד כח הרצון ומיקוד השכל הכרה בזהות האישית ובכוחות הנסתרים שהבורא העניק לנו.

כי כשהדרך מתבהרת זה פשוט. יש כיוון אחד, יש תוצאה רצויה אחת. זכרי, במסע של חייך, אין הזדמנות שניה להיות מי שנועדת להיות!

שרה אבישר, אימון להתקדמות אישית וביטחון עצמי.

אימון אישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד