י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"התנגשו ראש בראש"

מתברר: השוטר שחנק למוות את פלויד - עבד איתו בעבר

"ג'ורג' פלויד ודרק שובין עבדו בעבר יחד באבטחה במיניאפוליס", כך אומר אדם שעבד יחד איתם. לדבריו, זו הסיבה ש"השוטר לשעבר היה אגרסיבי במיוחד כלפיו"

מתברר: השוטר שחנק למוות את פלויד - עבד איתו בעבר
השוטר שרכן על פלויד עד מוות צילום: באדיבות המצלם

מסתבר, דרק שובין, השוטר שחנק למוות את ג'ורג' פלויד והביא למחאה אלימה בכל רחבי ארה"ב, עבד בעבר עם פלויד במקום בילוי במיניאפוליס בשנה שעברה.

דיוויד פיני, מיש ששימש כמאבטח במקום, סיפר לרשת CBS כי בזמן שהם עבדו יחד, השניים "התנגשו ראש בראש". הוא סיפר כי "זה קשור מאוד לכך שדרק היה אגרסיבי ביותר נגד פלויד, היה להם עבר בעייתי ביחד".

פיני סיפר כי לפני המעצר הקטלני השניים הכירו היטב אחד את השני ורבו באופן קבוע כשעבדו יחד. לטענת פיני, השניים הכירו זה את זה 'מאד מאד טוב' וצ'ואבין ידע מיהו פלויד כאשר עצר אותו ב-25 במאי. בעלת המקום, מאיה סנטמריה, אישרה בחודש שעבר כי השניים עבדו באבטחה במקום.

"צ'ואבין היה איש המשטרה שלנו כמעט כל 17 השנים בהן אנחנו פתוחים", אמרה סנטמריה לערוץ KSTP TV. סנטמריה אמרה כי היא מאמינה שהשוטר 'פחד' מאנשים שחורים בדרך כלל.

המקום, שהיה בבעלותו של סנטמריה במשך כשני עשורים, נמכר לאחרונה. הבניין, שנמצא ללא חשמל בגלל הפגנות מתמשכות, נמצא רק שני רחובות ממשטרת מיניאפוליס, שעלתה באש על ידי פורעים בזמן שהשוטרים ברחו מהבניין.

בתוך כך, יותר משבועיים לאחר שפלויד נשם את נשימתו האחרונה מתחת לברכו של השוטר שדרך עליו למשך 9 דקות, נקבר אתמול פלויד בלוויה גדולה מאד.

גורג' פלויד ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד