י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הבכירים הצדיעו למתנדבים החרדים שנאבקו בנגיף קורונה • גלריה

בבני ברק נערך בשבוע שעבר אירוע הוקרה למתנדבי השירות האזרחי, על הצטיינות מיוחדת במסגרת המאבק בנגיף קורונה • סיקור וגלריה

הבכירים הצדיעו למתנדבים החרדים שנאבקו בנגיף קורונה • גלריה
נציגי הארגונים המתנדבים צילום: חברים - שירות אזרחי

בטקס מיוחד שנערך בשבוע שעבר על גג מרכז אחים בבני ברק, הוענקו הערב תעודות הוקרה ל-6 מתנדבים חרדים במערך השירות האזרחי שע"י ארגון חברים, על הצטיינותם במאבק בנגיף קורונה.

המתנדבים - יוחאי וקנין, יהושע גוטפריד, שמואל ריין, נחמן אליה, יוני פינדרוס ובן ציון משאלי - נבחרו מתוך רשימה ארוכה של מתנדבים שהצטיינו במיוחד בתקופה זו.

את האירוע פתח מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי, ששיבח את המתנדבים על מסירותם, ובמבט צופה פני עתיד הבטיח להפוך את השירות האזרחי לשער כניסה אידיאלי לשוק התעסוקה עבור המתנדבים. לאחר מכן הוענקה לפינסקי תעודה מיוחדת מאת עשרות רשויות, משרדי ממשלה, גופים וארגוני חסד - על עשייתו למען השירות האזרחי, ועל התרומה של מערך השירות והמתנדבים במסגרת המאבק בנגיף קורונה.

את התעודה העניק ראש מועצת קרית יערים, יצחק רביץ, שנשא דברים במהלך הערב ואמר: "אנחנו עדיין בגל הראשון. כלום לא נגמר. חווינו טראומה לא פשוטה בקרית יערים. אבל ברוך השם מאז ח' בניסן לא אובחן אצלנו אף חולה בישוב". רביץ הסביר כי הדבר נגרם תודות למאמצים והמהלכים של המועצה להשאיר את המשפחות בבית, דבר שהתאפשר אך ורק תודות למסירותם של המתנדבים שקישרו ברמה הביצועית בין המשפחות והאנשים - לרשויות השונות. "אני מודה לך ומשמש לכך כפה עבור רשויות, גופים ואנשים רבים", אמר רביץ למנכ"ל הרשות ראובן פינסקי.

אחריו דיברו מנכ"ל מדא אלי בין, רב המשטרה רמי ברכיהו, נשיא איחוד הצלה אלי ביר ורב כב"ה הרב חיים פרל.

יצוין כי בטקס הוקרנו דברי ברכה מטעמם של רב הכותל הגר"ש רבינוביץ, ראש העיר אלעד ישראל פרוש, ח"כ מיכאל מלכיאלי וח"כ ינון אזולאי.

חברים שירות אזרחי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד