י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעקבות פסילת חוק ההסדרה

יו"ר הקואליציה: אעשה הכל לקדם את פסקת ההתגברות

אמש התחוללה סערה פוליטית אחרי שבג"ץ החליט לפסול את חוק ההסדרה. היום בראיון לרשת ב', מפתיע יו"ר הקואליציה זוהר ואומר כי הוא "יעשה הכל לקדם את פסקת ההתגברות, אם נתקל בהתנגדות, אנו מוכנים לבחירות"

יו"ר הקואליציה: אעשה הכל לקדם את פסקת ההתגברות
מיקי זוהר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות פסילת חוק ההסדרה אמש על ידי הבג"ץ,  אמר יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הבוקר ברשת ב' כי כי יעשה הכול כדי לקדם את פסקת ההתגברות, אם יהיה לה הרוב הדרוש, אתמול לאחר שבית המשפט העליון החליט לפסול את חוק ההסדרה התחוללה סערה פוליטית, ובימין תקפו את החלטת בג"ץ.

את הדברים אמר יו"ר הקואליציה מיקי זוהר בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ב'כאן' רשת ב', זוהר אמר עוד כי "אם מישהו מהשותפים יפעיל את זכות הווטו על החקיקה, נהיה בדילמה, אם אנחנו מוכנים ללכת למערכת בחירות נוספת על פסקת ההתגברות או שמא מקבלים פתרונות אחרים".

מיקי זוהר התייחס בשיחה לרשת ב' גם לכוונת ראש הממשלה לקדם את החלת הריבונות על שטחי יהודה ושומרון, ועל ההתנגדות של גורמים בהתיישבות שמותחים ביקורת על חסרונות הסיפוח, זוהר אמר כי : "אף יהודי לא יפונה מביתו. כל היישובים ביהודה ושומרון תוחל עליהם הריבונות."

הביקורת בימין על תכנית הסיפוח שראש הממשלה נתניהו מתכוון לקדם הוא על כך שיש בו הסכמה למדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל, יו"ר הקואליציה זוהר, התייחס לכך ואמר כי "אני באופן אישי לא אאפשר מצב שבו מדינת ישראל תכיר בעיקרון של הקמת מדינה פלסטינית".

לעומת יו"ר הקואליציה, שר הרווחה איציק שמולי התייחס לחוק ההסדרה ואמר ברשת ב כי "כל מסע ההשתוללות וההתקפה על בית המשפט העליון צריך להיפסק", והדגיש כי לא יתמוך בחוק חדש."לא נאפשר קידום חקיקה מהסוג הזה".

החלת ריבונות מיקי זוהר בגץ פסיקת בגץ חוק ההסדרה פסקת ההתגברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד