י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
באירוע הוקרה

נאבק באנטישמיות: פרס מיוחד לשייח' המוסלמי שביקר באושוויץ • צפו

השייח' מוחמד אל-עיסא, שביקר לאחרונה במחנה ההשמדה אושוויץ והביע הזדהות עם השואה היהודית, קיבל אמש פרס מיוחד מטעם התנועה למאבק באנטישמיות כהוקרה על פועלו • צפו בכתבה של רועי קייס - כאן 11

נאבק באנטישמיות: פרס מיוחד לשייח' המוסלמי שביקר באושוויץ • צפו
מוחמד אל-עיסא עם מוחמד בן סלמאן צילום: באדיבות המצלם

מזכ"ל הליגה העולמית האיסלאמית, השייח' מוחמד אל-עיסא, ביקר לאחרונה במחנה ההשמדה אושוויץ והביע הזדהות עם השואה היהודית. אתמול (שלישי) הוא קיבל פרס מיוחד מטעם התנועה למאבק באנטישמיות כהוקרה על פועלו.

אירוע ההוקרה היה ווירטואלי, עקב נגיף הקורונה. התנועה למאבק באנטישמיות חלקה כבוד רב לשייח' הסעודי, מוחמד אל-עיסא, שביקר במחנה ההשמדה אושוויץ לפני מספר חודשים.

כזכור בחודש ינואר האחרון, ביקר איש הדת הסעודי, מוחמד אל-עיסא, המכהן בתפקיד מזכ"ל "ליגת העולם האסלאמי", במחנה ההשמדה אושוויץ, כחלק מאירועי יום השואה הבינ"ל ו-75 שנה לשחרור המחנה. הוא נשא תפילה לזכר הנספים. התלוו אליו נשיא הוועד היהודי האמריקני. יחד עמו הגיעו אנשי דת מוסלמיים נוספים.

השייח' מוחמד אל-עיסא

מדובר במהלך בין דתי חשוב, מאחר ו‏מדובר בהמשך המגמה בסעודיה - התנגדות מוחלטת להכחשת השואה ולכל אקט של אנטישמיות. מגמה שהחל בה עיסא לפני שנתיים, עת שלח את האיגרת למוזיאון השואה בוושינגטון שבה הביע הזדהות עם הקורבנות והבהיר: "האסלאם האמיתי לא יכול לקבל פשעים כאלה". בהמשך הוא גם ביקר גם במוזיאון השואה בוושינגטון.

מוחמד אל-עיסא אושוויץ אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד