ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
גולן (ט)סלקום?

דרמה בשוק התקשורת: מיזוג בין 2 חברות הסלולר

דרמה של ממש בשוק התקשורת. הממונה על התחרות חסמה בעבר את הניסיון של חברת 'סלקום' לרכוש את חברת 'גולן' ובכך לחזק את מעמדה בשוק הסלולר. היום, אושר המיזוג ע"י רשות התחרות • סכום העסקה עומד על כ- 600 מליון שקלים, ובכך תהפוך סלקום לשחקן מרכזי בשוק

דרמה בשוק התקשורת: מיזוג בין 2 חברות הסלולר
ליאור מזרחי פלאש90

דרמה בשוק התקשורת: חברת הסלולר הגדולה והותיקה 'סלקום' תרכוש את חברת הסלולר 'גולן', בסכום של כ600 מליון שקלים, המיזוג אושר היום על ידי רשות התחרות, בכך סלקום תהפוך לגורם חזק ודומיננטי הרבה יותר בשוק.

חברת הסלולר גולן נכנסה לשוק התקשורת בשנת 2012, הרציונל שעומד מאחורי החלטת חברת סלקום לרכוש את חברת הסלולר גולן הוא רצונה לחזק את מעמדה ולהגביר הדומיננטיות שלה בשוק התקשורת.

מיכל הלפרין, הממונה על התחרות, שבעברה ייצגה את מונופול 'תנובה' כעו"ד, אמרה כי "העובדה שבשנת 2020 ניתן לאשר מיזוג בין שתי חברות סלולר, מיזוג אותו חסמה רשות התחרות בשנת 2016 היא תוצאה של השינויים לטובה שחלו בשוק והטמעת דפוסי התנהגות תחרותית בו, מבנה השוק ורפורמות תחרותיות מוצלחות שקידם משרד התקשורת יצרו לצרכן הישראלי שוק תחרותי המציע לו מגוון הצעות במחירים שווים לכל נפש".

מנכ״ל חברת סלקום אבי גבאי מסר כי: "רכישת גולן תאפשר לסלקום לבצע השקעות משמעותיות בעולם התקשורת לטובת הציבור הישראלי. המצב הקשה ששורר בשנים האחרונות בשוק התקשורת מחייב פעולה שתחזק את סלקום ואת שוק התקשורת כולו. אני סבור שחיזוקה של סלקום, בעקבות הרכישה, תאפשר לנו לחזק את מעמדנו כשחקן תחרותי בשוק ותשרת בסופו של יום את כלל הצרכנים בישראל. סלקום וגולן, אשר חולקות רשת משותפת, הינן שותפות טבעיות ואני בטוח שהחיבור בין שתי החברות יניב סינרגיה שתתרום לתחרות".

סלקום שוק התקשורת גולן טלקום אבי גבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד