י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התחלואה בתל-אביב

רון חולדאי מתגונן: "באים אלינו מרחבי הארץ"

על רקע הנתונים בעיר תל אביב על עוד ועוד נדבקים חדשים, יוצא ראש העיר ותוקף את משרד הבריאות ומשטרת ישראל. שלטענתו, לא אוכפים מספיק את התקנות • עוד אמר כי "צריך להבין,תל אביב אינה עיר של תושביה – באים אליה מכל הארץ ומכל המקומות, לכן סיכוי ההדבקה גבוה יותר"

רון חולדאי מתגונן: "באים אלינו מרחבי הארץ"
רון חולדאי צילום: Flash90

על רקע גל ההדבקות ההולך ומתפשט בעיר תל אביב, תוקף ראש עיריית תל אביב רון חולדאי את הממשלה ומאשים אותה, כי אין לו את הכלים להיאבק בהפצת הנגיף. בשיחה לרשת ב' היום התבטא ואמר, כי "אני נמצא מחוץ ללופ".

בשיחה לקרן נויבך בתוכנית "סדר יום" ב'כאן' רשת ב' אמר ראש עיריית תל אביב, "אם עובד זר נמצא חולה צריך לשלוח מיד אמבולנס כדי לשלוח אותו לבידוד – אבל אני נמצא מחוץ ללופ, לא משתמשים בכלל בכל מה שאני מייצג כמנהל עיר בכל הסיפור של הקורונה, זה האבסורד הגדול. למשרד הבריאות אין את היכולת לאכוף את מה שהוא מבקש".

ראש העיר תקף עוד את משטרת ישראל ואמר כי יש לה את הכלים לאכוף את ההנחיות ולהיאבק בנגיף הקטלני אך אינה עושה זאת "לי יש מעט פקחים וסמכויות – ולמשטרה יש הרבה שוטרים וסמכויות והיא לא אוכפת את התקנות.

במהלך השיחה התגונן חולדאי וענה לטענות על שיעורי ההדבקה הגבוהים בעיר, ואמר כי תל אביב היא עיר שמגיעים אליה מכל הארץ ולכן סיכויי ההדבקה שם גבוהים יותר "תל אביב אינה עיר של תושביה – באים אליה מכל הארץ ומכל המקומות, לכן סיכוי ההדבקה גבוה. העיניים צריכות להיות על הכלל ולא על הפרט במקרה הזה".

לסיום הוסיף, כי הוא מצפה מראש הממשלה, משרד הבריאות ומשטרת ישראל, שיתרכזו במעשים ולא בדיבורים. "אני מצפה שהכול לא יהיה רק 'בלה בלה', רק אוויר ומילים־מילים".

תל אביב קורונה רון חולדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד