י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דיון חריג

פרסום ראשון: ברקע הקרבות - ועדת השמונה תתכנס מחר

על רקע המאבקים הקשים והמחלוקות בחודש האחרון בתוך הסיעה החסידית, יתכנסו מחר חברי ועדת השמונה של אגודת ישראל לדיון בדברים העומדים על הפרק • בין הנושאים שיעלו לדיון, יהיה המאבק האחרון בין אייכלר לטסלר על תפקיד הוועדה, וכן ההתנהלות הכספית בתוך הסיעה, כפי שנחשף בעבר ב'בחדרי' • פרסום ראשון  

פרסום ראשון: ברקע הקרבות - ועדת השמונה תתכנס מחר
ישיבת ועדת השמונה צילום: משה גולדשטיין

פרסום ראשון: ברקע הקרבות בתוך סיעת אגודת ישראל, עם הקרבות בין חסידות בעלזא לחסידות ויז׳ניץ, ועדת השמונה של אגודת ישראל צפויה להתכנס מחר (חמישי) לדיון משמעותי.

חברי הוועדה - המורכבת מנציגי הסיעה החסידיים - צפויים להתכנס מחר בשעה 16:30 לדיון חריג, בבית אגודת ישראל בבני ברק. על סדר היום יעלו גם חילוקי הדעות על חלוקת התפקידים וסדרי המקומות.

כזכור, כפי שדיווחנו בהרחבה ב'בחדרי חרדים', בחודש החולף התעצמו המחלוקות בתוך הסיעה החסידית, אגודת ישראל, ובמוקד המאבק היה הקרב בין חבר הכנסת ישראל אייכלר ליעקב טסלר על תפקיד ראשות הועדה לפניות הציבור.

אתמול חשפנו ב'בחדרי חרדים', כי חבר הכנסת ישראל אייכלר מתח ביקורת על סדר הרשימה באגודת ישראל שנקבעה לפני כחמישים שנה. בראיון שנתן לקו פנימי בחסידות, הוא צוטט כשאמר "אין מפלגה אחת שמתמודדת על פי הסכם משנת 'תרפפו', צריכים לעשות מפקד ממוחשב לפי הקהילות".

עוד צפוי לעלות לדיון נושא ההתנהלות הכספית בתוך אגודת ישראל. כאן ב'בחדרי חרדים' חשפנו בערב הבחירות מכתב ששיגר סגן השר מאיר פרוש למזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט בו הוא הביע זעם על ההתנהלות הכספית של המפלגה, שלטענת פרוש, זייברט מקבל החלטות עצמאיות ולא מגבה את המועמדים בבחירות המוניציפליות שנותרו עם החובות.

ועדת השמונה אגודת ישראל יעקב טסלר ישראל אייכלר מאיר פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד