י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
היה לו נח בתל אביב

עיתונאי 'הארץ' חשף - השר פרץ הובך בשנית

לאחר שהשר 'לענייני ירושלים' רפי פרץ הובך פעם אחת כשהתברר שדרישתו משר התקשורת הנדל להעביר את משרדו לי-ם לא רלוונטית. הוא מובך שוב כשהעיתונאי חיים לוינסון מצייץ כי בתפקידו הקודם כשר החינוך, פרץ לא טרח להעביר את משרדו מת"א

עיתונאי 'הארץ' חשף - השר פרץ הובך בשנית
רפי פרץ צילום: Gili Yaari/Flash90

לאחר שהשר לענייני ירושלים, רפי פרץ, קרא לשר התקשורת, יועז הנדל, להעביר את משרדו לירושלים הבירה, והובך כשהתברר כי משרדו של שר התקשורת כבר שוכן בירושלים, כותב העיתונאי חיים לוינסון בחשבון הטויטר שלו כי דווקא הלשכה של משרד החינוך בתל אביב, שהייתה בזמנו תחת אחריותו של הרב פרץ בממשלה הקודמת, הייתה פעילה מאוד והוא לא העביר את המשרד לירושלים.

כזכור אתמול פנה פרץ לשר התקשורת יועז הנדל ולשרה לעניינים אסטרטגים, בדרישה שיעבירו את משרדם לעיר ירושלים, השר כתב כי "אודה לך אם תפעל למקם את כל יחידות משרדך בירושלים, לצד מוסדות השלטון המרכזיים של ישראל".

אולם זמן קצר לאחר מכן הובך כשהתברר כי משרדו של התקשורת כבר שוכן בירושלים, הנדל כתב לו בתגובה "רפי שלום. שווה לברר. מוזמן ללשכתי בירושלים. ליד חומות העיר העתיקה, שם ממוקם משרד התקשורת עוד מימי קום המדינה. גם לגבי המחלקות שעדיין פועלות בת״א, כבר סוכמה העברתן לירושלים מול מנהל הדיור הממשלתי".

העיתונאי חיים לוינסון כתב עוד בחשבון הטויטר שלו כי "פרץ - היה עד לא ממזמן שר החינוך. לשר החינוך יש לשכה בתל אביב, שהייתה מאוד פעילה - 99 פגישות בשנת 2019 בתל אביב, ובירושלים במשרד המרכזי 190."

את ה'ציוץ' הוא מסיים בתהייה: "מדוע אז השר פרץ לא טרח להעביר את המשרד שבתל אביב לירושלים הבירה? מישהו יודע למה אז הוא לא היה מוטרד ממשרדי ממשלה בתל אביב?

ירושלים רפי פרץ חיים לוינסון יועז הנדל השר לענייני ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד