י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
170 חסידים בכל תפילה

ההגרלות: כמה שטיבלא'ך יש לגור בארץ

בגור החליטו לחלק את התפילות במחיצת הרבי ל-170 איש בכל תפילה, כאשר תיערך הגרלה בין השטיבלאך השונים ברחבי הארץ, מי מהמתפללים יזכה להתפלל עם הרבי ובאיזו תפילה | מן הנתונים עולה כי לחסידות גור ישנם 170 שטיבלאך ברחבי הארץ | אלו הן התקנות

ההגרלות: כמה שטיבלא'ך יש לגור בארץ
הרבי מגור בהדלקת נר ראשון תש"פ צילום: באדיבות המצלם

הרב יצחק מאיר טאומן, בישר הערב לאלפי חסידי גור על הוספת חסידים לתפילות עם האדמו"ר לאחר הגל הראשון של הקורונה.

טאומן הודיע כי בשבת הקרובה תתקיים הגרלה לכל מי שמעוניין, להגיע מכל רחבי הארץ לתפילות בבית במדרש הגדול 170 איש בכל תפילה.

יש בערי הארץ 135 שטיבלא'ך של גור ובירושלים עוד 9 שטיבלא'ך ומתפללי ביהמ"ד הגדול לפי חלוקה של שטיבלא'ך נחשבים לעוד 26 שטיבלאך, ס"ה 170 שטיבלעך, לכן יהיה גורל ל-170 מקומות לכל תפילה בשבת.

סך לכל תפילות השבת 680 מקומות. כל שטיבל יקבל מקום אחד בכל תפילה. כל המקומות מחולקים בהגרלה בלבד ללא יוצאים מן הכלל.

א. את ההגרלות לתפילות השבת הקרובה ומנחה לשבוע הקרוב יבצעו הגבאים של השטיבלעך בנוכחות רב, ובירושלים למתפללי ביהמ"ד הגדול בנוכחות הרב דב לנדאו שליט"א.

ב. מי שכבר היה בתפילת מנחה ביום חול או בתפילות בשבת שעברה, לא יכול להשתתף בהגרלה, ושלא יבא בשום פנים ואופן בלי יוצא מן הכלל לתפילות שבת בימי החול.

ג. בעזרת ה' יהיה גם 'שלום נעמען' ו'גיזעגענען' חבושים עם מסיכות ובמרחק 2 מטר אחד מהשני כנדרש בתקנון משרד הבריאות.

ד. כל אחד שזוכה ומגיע לשבת קודש זה על מנת שהוא מתפלל בשאר התפילות במקום אחר, אנחנו נכין בעז"ה אפשרות תפילה, אין להתקרב כלל לאיזור הכניסה בשאר התפילות.

ה. ההגרלות בשטיבלעך כוללים גם את הבחורים שהוריהם מתפללים בשטיבל, אין אפשרות להביא ילדים לביהמ"ד.

ו. אין אפשרות לאכול או לשתות בכל שטח ביהמ"ד בכל מקום שהוא כולל ס"ג, לכן רק מי שיש היכן לאכול ולשתות ולישון לפי תקנות משרד הבריאות יוכל להשתתף בגורל.

ז. בשבת קודש אחה"צ בשעה חמש וחצי יוכלו לעבור כל אנ"ש כולל הבחורים והילדים "אדורך גיין" בתוך הביהמ"ד, כשהם עם מסיכות ובמרחק 2 מטר אחד מהשני, התור יתחיל מסודר מבנייני שנלר ומיד אחרי האדורך גיין מתפזרים כל אחד למקומו מבלי להתעכב.

חסידות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד