י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שמח במשרד הבריאות

בכירים: פרשת המיליארדר - נקמה אישית של בר סימן טוב

לאחר החשיפה אמש שזעזעה את מערכת הבריאות אודות הפטור מבידוד שנתן פרופ' גרוטו למיליארדר טדי שגיא. יוצאים היום בכירי משרד הבריאות להגנתו של הפרופסור, וטוענים כי מדובר בנקמה אישית של בר סימן טוב

בכירים: פרשת המיליארדר - נקמה אישית של בר סימן טוב
משה בר סימן טוב/איתמר גרוטו צילום: גילי יערי, פלאש 90/צילומסך כאן11

לאחר החשיפה בחדשות 12 לפיה המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו נתן פטור למיליארדר טדי שגיא מבידוד, על אף שהיה אמור לשהות בבידוד בעקבות חזרתו מחו"ל. ולאחר שמנכ"ל משרד הבריאות בר סימן טוב ביקש ממנו להתפטר, מדווחת היום ענבר טויזר בחדשות 12 כי בכירים במשרד הבריאות יוצאים הבוקר להגנת הפרופסור גרוטו וטענים כי בר סימן טוב נוקם בו.

כזכור, אמש חשפה העיתונאית יולן כהן ב'ערוץ 12', כי איש העסקים המיליארדר טדי שגיא הגיע לישראל במטוסו הפרטי מקפריסין, כדי להשתתף במסיבה שארגן חברו איש העסקים הישראלי איציק טולדנו. הוא טען כי פרופסור גרוטו נתן לו פטור מבידוד.

ע"פ הדיווח של הכתבת ענבר טויזר, בכירים במשרד הבריאות טענו כי "פרופ' גרוטו הוא אדם ישר ואין ספק שיש כאן סיכול ממוקד נגדו", ע"פ הבכירים, "בר סימן טוב הרגיש שגרוטו גנב לו תשומת לב במגיפת הקורונה וכעת הוא מנצל את המומנטום כדי לנקום בו. גם אם המשנה למנכ"ל קיבל החלטה לא נכונה - צריך לבדוק זאת בצורה אחראית, במקום למהר לצלוב אותו".

בשיחה לחדשות 12 הסבירו הבכירים כי "בשבעות האחרונים שרר מתח בין פרופ' גרוטו לבין מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב". לדבריהם "פרופ' גרוטו התאכזב על כך שלא נבחר לתפקיד המנכ"ל ולא קיבל את גיבוי המנכ"ל היוצא מול השר שמינה את פרופ' חזי לוי".

עוד דווח כי מטעמו של מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב נמסר כי: "התייחסתי עניינית לטיעונים. אין כאן דבר אישי והשיקולים מקצועיים בלבד".

איתמר גרוטו משה בר סימן טוב בידוד קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד