י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביקורת חריפה • צפו

צפו: התקשורת האמריקאית נגד חתונת סאטמר

ביום שלישי השבוע נחגגה בהשתתפות אלפים שמחת החתונה לנכדת הרבי מסאטמר. 'ערוץ 12' שקיבל תיעוד בלעדי לידיו מתח ביקורת חריפה בשידוריו על המאורע הגדול ללא שמירת מרחק וחבישת מסכות • צפו 

צפו: התקשורת האמריקאית נגד חתונת סאטמר
חתונת סאטמר השבוע בקרית יואל צילום: צילומסך

חתנות סאטמר - דושינסקיא, שהתקיימה השבוע ביום שלישי בקרית יואל-פאלם טריי בניו יורק, הביאה את התקשורת המקומית 'ערוץ 12' לפרסם כתבת ביקורת נגד קיום החתונה, בטענה שלא היו תנאים נאותים של התרחקות חברתית וחבישת מסכות.

מדובר בשמחת החתונה לבן הרה"צ רבי שמואל שלום רוקח, בן האדמו"ר מקארוב, עם נכדת האדמו"ר מהר"א סאטמר, בת לחתנו הרה"צ רבי דוד דוב דושינסקיא, רב בית המדרש 'אהל פייגא' בקרית יואל ובן האדמו"ר מדושינסקיא, שהוא חתנו של הגה"צ רבי יקותיאל יהודה מייזליש, גאב"ד סיגייט.

הכתבת מספרת לצופי 'ערוץ 12' המקומי: "בתיעוד מיוחד מתוך החתונה שהגיע אלינו באופן בלעדי, נראים האנשים רוקדים ללא שום ריחוק חברתי, וללא חבישת מסכות".

בעוד שהפגנות מותרות בניו יורק, חתונות ואירועים שונים אסורים, דבר שהרגיז את העסקנים החרדים, והם פנו בדרישה לראש העיר, לאפשר פתיחת גנים ופארקים ציבוריים.

כאמור התקשורת המקומית סיקרה את החתונה והעבירה ביקורת חריפה, אך שכחה לסקר באותה מידה את ההפגנות הצפופות ברחבי ניו יורק. רק תזכורות קטנות על ההפגנות שודרו בכתבה, אולי כדי לצאת ידי חובה עם סיקור "אובייקטיבי".

יצוין עוד כי כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', סב הכלה האדמו"ר מדושינסקיא לא נסע להשתתף בחתונה למרות שהוצע לו לטוס במטוס פרטי הלוך ושוב.

חסידות סאטמר קורונה מסכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד