י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
גם נתניהו נבדק

שלושה מאבטחי מעון ראש הממשלה נדבקו בקורונה

בבדיקה שגרתית נמצאו שלושה ממאבטחי מעון ראש הממשלה חיוביים לנגיף הקורונה. ראש הממשלה נבדק אף הוא וקיבל תשובה שלילית. ראש הממשלה לא נדרש להיכנס לבידוד. במהלך השבת, עובד בית הנשיא נמצא חיובי לקורונה

שלושה מאבטחי מעון ראש הממשלה נדבקו בקורונה
נתניהו עם מאבטחיו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שלושה ממאבטחי מעון ראש הממשלה בירושלים נמצאו חיוביים לקורונה. בלשכת ראש הממשלה מוסרים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יכנס לבידוד, כך דווח בגל"צ.

בלשכת ראש הממשלה הסבירו, כי "במסגרת הבדיקות השגרתיות לקורונה, נבדק ראש הממשלה לפני ימים אחדים והתוצאה תקינה". אלא שהבעיה נוצרה מאחר שבמסגרת הבדיקות, נמצאו שלושה מאבטחים המופקדים על שמירה מחוץ למתקן מעון רה"מ חיוביים לקורונה.

"ראש הממשלה אינו נדרש בבידוד כיוון שמאבטחים אלה לא שוהים בסביבתו", כך הסבירו בלשכת ראש הממשלה.

נזכיר, כי ראש הממשלה כבר נבדק מספר פעמים ואף שהה בבידוד פעמיים לאחר שיועצתו הקרובה, רבקה פאלוך, חלתה בנגיף, וכן שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן.

בנוסף, מבית הנשיא נשיא המדינה דווח, כי במהלך השבת הועברה אל בית הנשיא הודעה בדבר עובד שנמצא חיובי לקורונה. בעקבות ההודעה, מתקיימת בשעה זו התייעצות מול הגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות באשר לעובדים נוספים שידרשו בבידוד וההשלכות הרלוונטיות על נשיא המדינה.

עוד נמסר מבית הנשיא, כי על פי הנחיית משרד הבריאות נשיא המדינה לא יידרש לבידוד בשלב זה". 

מבית הנשיא הבהירו כי "בשעות אלה מתבצע מיפוי של כלל העובדים שבאו במגע עם העובד שחלה, בהמשך להנחיית הרופאה המחוזית של משרד הבריאות, ד"ר חן זמיר-שטיין, ובהתייעצות עימה".

"בהתאם להתייעצות זו" הם אומרים, "תושבת מחר עבודת בית הנשיא וייערכו חיטוי ובדיקות נדרשות. משרד הבריאות מלווה את בית הנשיא באופן צמוד במסגרת החקירה האפידמיולוגית ובמתן הנחיות להמשך".

בנימין נתניהו מעון ראש הממשלה מאבטחים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד